Často kladené otázky

Odpoveď môžete nájsť aj v nižšie uvedených témach

ZÁKAZNÍCKE CENTRUM

Ako môžem kontaktovať zákaznícke centrum?

Sme Vám k dispozícií na telefónnom čísle 02 3332 2913 alebo nám napíšte na obchod@answear.sk

 

V akom čase môžem kontaktovať zákaznícke centrum?

Naši konzultanti v zákazníckom centre sú k dispozícii v pracovných dňoch, od pondelka do piatku, od 9:00 do 17:00.

 

Môže konzultant vytvoriť objednávku za mňa?

Konzultant nemôže vytvoriť objednávku v mene zákazníka. Všetky transakcie sú prijímané elektronicky a nákup vykonáva zákazník na adrese www.ANSWEAR.sk

ZĽAVOVÉ KÓDY, DARČEKOVÁ KARTA A ANSWEAR CLUB

Môžem v objednávke použiť súčasne zľavový kód a Answear Club body?

Pri tvorení objednávky nemôžete použiť zároveň zľavový kód a Answear Club body. Tieto dve zľavy nie je možné spájať.

Môžem v jednej objednávke použiť viac ako jeden zľavový kód?

Pri objednávke môžete použiť iba jeden zľavový kód. Zľavy nie je možné spájať.

Prihlásil/a som sa k odberu newslettera a nedostal/a som zľavový kód. Čo mám robiť?

Skontrolujte všetky priečinky vo svojej e-mailovej schránke, niekedy e-mail trafí do priečinka Spam. Ak ste nedostali e-mail so zľavovým kódom, obráťte sa na Zákaznícke centrum na tel.č. 02 3332 2913 alebo nám napíšte na obchod@answear.sk

Nefunguje mi zľavový kód. Čím to môže byť spôsobené?

Skontrolujte, či ste zľavový kód napísali správne (zbytočná medzera, bez diakritických znakov itď.). Pamätajte, že niektoré zľavové kódy majú dátum platnosti a platia len na vybrané produkty. Môžete sa tiež obrátiť na naše Zákaznícke centrum na tel.č. 02 3332 2913 alebo nám napísať e-mail na obchod@answear.sk, a my Vám skontrolujeme platnosť zľavového kódu.

Na moju e-mailovú adresu som dostal/a narodeninový bonus. Ako to funguje?

Členom Answear Clubu dávame vždy narodeninový bonus. Deň pred zaregistrovanými narodeninami Vám pošleme bonus vo forme dodatočných Answear bodov. Bonus bude aktívny po prihlásení na Váš účet. Prihlásiť sa musíte v priebehu 7 dní. Platnosť bodov po prihlásení sa na účet je 14 dní. Ak chcete tieto dodatočné body využiť, vytvorte objednávku s využitím Answear bodov.

Prečo musím zadávať dátum narodenia pri registrácii do Answear Clubu?

Informáciu o dátume narodenia využívame pre štatistické účely a Vám umožňuje získať dodatočný bonus k narodeninám. Zhromažďované údaje nepoužívame na marketingové účely, ani ich nesprístupňujeme tretím stranám.

Ako použiť Answear body pri vytvorení objednávky?

Nazbierané Answear body môžete použiť na zaplatenie svojich nákupov. Môžete pokryť až 50% hodnoty objednávky. Answear body sa vzťahujú na tovar v základnej cene. Ak je tovar zlacnený, tak pri využití Answear bodov sa body odpočítajú od základnej nezlacnenej ceny produktu.

Prečo nemôžem v košíku použiť všetky svoje Answear body?

Answear Club body nebudete môcť využiť:

  • ak body nie sú ešte aktívne. Aktivujú sa po 30 dňoch od nákupu.
  • ak ste v košíku zadali tiež zľavový kód.
  • ak produkt, na ktorý skúšate použiť body je už zlacnený na 50% svojej prvej nezlacnenej hodnoty. Napr: Ak produkt mal základnú nezlacnenú cenu 100 Eur, následne bol zlacnený na 50 EUR, tak jeho hodnotu už nie je možné ešte viac znížiť s pomocou Answear club bodov.
Ak som vrátil/a tovar zaplatený Answear bodmi, kedy sa mi body vrátia na účet?

Answear body sa Vám aktivujú nasledujúci deň potom, ako obdržíte email o prijatí vráteného produktu na náš sklad.

Ako sa stať členom Answear Club?

Účet môžete vytvoriť v niekoľkých miestach na stránke:

  • na hlavnej stránke v pravom rohu,
  • počas objednávania tovaru, tlačítko "Vytvoriť účet",
  • po vytvorení objednávky, pod zhrnutím objednávky v spodnej časti stránky,
Môžem použiť niekoľko darčekových kariet v jednej objednávke?

Áno. V priebehu nákupu môžete použiť aj viac darčekových kariet. Môžete to urobiť pri výbere spôsobu platby. Po pridaní prvej karty môžete pridať ďalšiu.

Ako môžem skontrolovať dátum vypršania platnosti mojej darčekovej karty?

Jej stav a platnosť si môžete skontrolovať TU

MÔJ ÚČET

Chcem zrušiť svoj účet. Ako to môžem spraviť?

Ak chcete svoj účet odstrániť, kontaktujte pracovníka zákazníckeho servisu na nasledujúcej e-mailovej adrese obchod@answear.sk

Nemôžem sa prihlásiť do svojho účtu. Čo mám robiť?

Jednou z najčastejších príčin tejto situácie je nesprávne zadaný login (e-mailová adresa) alebo heslo k účtu obchodu.
Ak ste zabudli svoje heslo, kliknite na odkaz „pripomenúť heslo“ dostupný na prihlasovacej stránke. Nové, náhodne vygenerované heslo bude zaslané na e-mailovú adresu uvedenú pri registrácii.
Ak sa napriek správnemu heslu nemôžete prihlásiť, kontaktujte nás, určite vám pomôžeme.

Môže byť môj účet zablokovaný?

Správca obchodu má právo zablokovať používateľský účet v prípade porušenia pravidiel. Ak sa tak stane, kontaktujte nás a určite problém vyriešime.

Účet môže byť zablokovaný aj v dôsledku 20 neúspešných pokusov o prihlásenie do účtu obchodu. Počas prebiehajúcej blokácie dostane používateľ e-mail s pokynmi, čo má urobiť, aby znovu získal prístup k svojmu účtu.

Ako vytvoriť účet?

Účet si môžete vytvoriť dvoma spôsobmi:

Kliknite na možnosť „Prihlásiť sa“ v pravom hornom rohu stránky. Budete presmerovaní na stránku nižšie, kde vyberte „Vytvoriť účet“.
Účet si môžete vytvoriť aj počas nakupovania. Po pridaní produktov do košíka prejdite na ďalší krok objednávky a vytvorte si účet.

Aké sú výhody založenia účtu v obchode?

Výhody účtu v obchode ANSWEAR.sk sú:

  •  vernostné body za Vaše ďalšie nákupy,
  •  možnosť sledovania zásielky,
  •  prístup k histórii nákupov,
  •  účasť v súťažiach a propagačných kampaniach,
  •  bezplatné vrátenie cez kuriéra DPD, v pobočkách Packeta - pre objednávky nad 50 €,
  • vrátenie v predajniach Medicine (platí pre objednávky nad 50 €).

PLATBA

Ako môžem zaplatiť za objednávku?

ANSWEAR.sk poskytuje tri možnosti platby:

  • *na dobierku: za objednávku zaplatíte kuriérovi alebo v predajni Medicine pri prevzatí objednávky. Môžete platiť hotovosťou aj kartou.
  • online platba: s pomocou platobnej brány PayU.
  • darčekovou kartou

*Cena dobierky je 0,5 EUR.

*Cena doručenia objednávky v hodnote nižšej ako 50 eur  je 3,90 €, doručenie do predajne Medicine je spoplatnené sumou 1,90 €.

Spôsob platby na dobierku možno použiť pri objednávkach nepresahujúcich 2600 €.

 

ТЕCHNICKÉ PROBLÉMY

Ako sa odhlásiť z odberu newslettera?

V každom newsletteri v dolnej časti môžete nájsť odkaz, ktorým sa môžete odhlásiť z dostávania marketingových emailov. Svoju požiadavku môžete tiež nahlásiť na Zákazníckom centre zaslaním správy na obchod@answear.sk.

Nedostávam e-mailové správy z Answear.sk, čo mám urobiť?

Skontrolujte, či e-maily nie sú v priečinku SPAM. Skontrolujte, či váš zákaznícky účet je vytvorený na platnú e-mailovú adresu. Ak je vaša e-mailová adresa správna a správy nie sú v priečinku SPAM, kontaktujte nás, určite vám pomôžeme :)

Môže byť môj účet zablokovaný?

Administrátor obchodu má právo zablokovať účet ak uzná, že zákaznik porušil obchodné pravidlá. V prípade, že došlo k takej situácii, kontaktujte nás a my tento problém určite vyriešime.

Chcem zrušiť svoj účet. Ako to môžem spraviť?

Ak chcete odstrániť účet, obráťte sa na naše Zákaznícke centrum na tel. č. 02 3332 2913 alebo nám napíšte správu na obchod@answear.sk.

Mám problém s prihlásením sa k účtu. Čo môžem spraviť?

Jedným z najčastejších dôvodov tejto situácie je nesprávne zadané prihlasovacie meno (e-mailová adresa) alebo heslo. Ak ste zabudli svoje heslo - kliknite na odkaz "Zabudli ste heslo?", ktoré sa nachádza na prihlasovacej stránke. Nové, vygenerované heslo bude odoslané na e-mailovú adresu uvedenú pri registrácii. Ak sa napriek novému heslu nemôžete prihlásiť - kontaktujte nás, určite vám pomôžeme :)

Nemôžem spustiť videá na stránkach obchodu. Čo mám urobiť?

Uistite sa, že máte na svojom počítači nainštalovaný Adobe Flash Player. 

PRODUKTY

Môžem si objednať vypredaný produkt?

V prípade vypredaných produktov odporúčame využiť možnosť "Informovať o dostupnosti", ktorá sa nachadzá na vybranej vypredanej veľkosti daného produktu. Ak sa produkt znovu naskladní, dostanete od nás e-mailovú správu s informáciou, že produkt je znovu dostupný

Ako najrýchlejšie môžem nájsť produkt?
  • Pomocou vyhľadávača v pravom hornom rohu stránky.
  • Prejdite do hlavného menu (v hornej časti stránky) a prejdite do kategórií, ktorá Vás zaujíma.

DORUČENIE TOVARU

Koľko stojí doručenie objednávky?

Objednávky, ktoré prekročili hodnotu 50 EUR a viac doručujeme zadarmo. Ak Vaša objednávka bola nižšia ako 50 EUR, doručenie tovaru stojí 3,90 EUR. Hodnotu doručenia Vám pripočítame k objednávke.

*Cena dobierky je 0,5 EUR.

*Cena doručenia do predajne Medicine pre objednávky nižšie ako 50 eur je 1,90 EUR. 

 

Do koľkej hodiny si môžem objednať, aby bola moja zásielka odoslaná ešte v ten istý deň?

GLS:
Do 16:00 – odosielame v ten istý pracovný deň
Po 16:00 – odosielame v prvý alebo druhý nasledujúci pracovný deň po dni vytvorenia objednávky.

Packeta:
Do 13:00 – odosielame v ten istý pracovný deň
Po 13:00 – odosielame v prvý alebo druhý nasledujúci pracovný deň po dni vytvorenia objednávky.

Pokiaľ objednávka online (platobnou kartou, online prevodom) bude uhradená a platba zaúčtovaná na našom účte pred 13:00 hod (Packeta) alebo 16:00 hod (GLS), bude odoslaná v ten istý pracovný deň . V prípade vyťaženia platobnej brány na niekoľko minút či desiatok minút môže zaúčtovanie trvať, preto Vás prosíme o platbu s časovou rezervou pred 13:00 hod alebo 16:00 hod.

Ako rýchlo doručujete tovar?

Zásielky na Slovensko sú doručované aj do 24 hodín.

Bola moja zásielka už odoslaná?

Informácie o aktuálnom stave zákazky nájdete v rubrike Môj účet. Okrem toho dostanete e-mail s informáciou o aktuálnom stave nákupu („objednávka v priebehu“, „odoslané“ a pod.

Kuriér prišiel so zásielkou, ale nebol/a som doma. Čo mám robiť?

Kuriér by mal dodanie na uvedenú adresu opakovať ešte dvakrát. Táto možnosť je garantovaná službou, s ktorou naše zásielky doručujeme. Samozrejme nie je to spojené so žiadnymi ďalšími poplatkami.

Môžem zásielku obdržať v sobotu?

V súčasnej dobe umožňujeme dodávky objednávok len v pracovných dňoch.

Čo ak bude zásielka počas prepravy poškodená?

V takom prípade je nutné predovšetkým zásielku od kuriéra nepreberať. Ak zásielka vzbudzuje pochybnosti a obal je napr. poškodený, odmietnite zásielku prevziať a informujte nás o vzniku tejto situácie. Budeme sa snažiť čo najrýchlejšie zaslať nový tovar alebo Vám vrátiť uhradenú sumu. Dôkladnejšia kontrola balíka je možná len po uhradení platby a po podpísaní prepravného dokladu. V skutočnosti kuriér nie je povinný podieľať sa na tomto procese, ale môžete ho požiadať, aby počkal kým zásielku skontrolujete. V prípade, že s tým kuriér nebude súhlasiť, pamätajte (prípadne mu pripomeňte), že v prípade poškodenia bude musieť prísť ešte raz aby spísal protokol o škode. Pri zistení škody a spísaní protokolu zostáva zásielka u adresáta. Garantujeme, že Vám pomôžeme s procesom spätného odoslania tovaru do nášho obchodu a s ďalším vybavením celej záležitosti.

Je možné "odložiť" odoslanie objednávky na neskôr?

Samozrejme je to možné, ale len v prípade, že tovar ešte nebol zabalený na sklade a odovzdaný kuriérovi. Pri vytváraní objednávky uveďte svoju požiadavku o neskoršom doručení do políčka "Komentár k objednávke". Ak je už objednávka v procese realizácie, kontaktujte čo najskôr naše zákaznícke centrum.

Bude ma kuriér pred doručením kontaktovať?

Kuriér nie je povinný kontaktovať adresáta zásielky pred dodávkou, preto Vám toto nie sme schopní zaručiť. V skutočnosti je to individuálna záležitosť každého doručiteľa, ale zo skúseností vieme, že kuriér obvykle volá adresátovi pred dodaním (obyčajne ráno pred doručením).

Čo mám robiť, ak kuriér doručí poškodenú zásielku, ale nebol spísaný protokol o škode?

V takýchto situáciách je reklamácia poškodeného tovaru počas prepravy komplikovaná, ale napriek tomu je možná. Ak bude zásielka prevzatá bez predchádzajúcej prehliadky, je nutné čo najrýchlejšie kontaktovať kuriérsku spoločnosť GLS na telefónnom čísle: +421 45 52 42 500 alebo 18 585  a nahlásiť požiadavku na spísanie protokolu o škode. Zásielky na Slovensko sú teraz doručované do 24 hodín. Keď príde kuriér, spíšte s ním protokol, uveďte v ňom presne všetky detaily. Venujte prosím pozornosť tomu, aby bol dokument vyplnený podľa skutočného stavu veci. Pamätajte, aby bol tovar počas písania protokolu zabalený do rovnakého materiálu v ktorom bol od kuriéra prevzatý. Je to veľmi dôležité pre kladné vybavenie reklamácií. Vyplnený a podpísaný protokol zašlite k nám spolu s reklamovaným tovarom. Pre istotu si pred odovzdaním balíka kuriérovi urobte kópiu dokladu.

OBJEDNÁVKA

Krok po kroku, ako vytvoriť objednávku:
  • 1. Keď ste si vybrali produkt, ktorý Vás zaujal, vyberte jeho veľkosť a kliknite "Do košíka".
  • 2. V pravom hornom rohu nájdete tlačitko košíka, kde si môžete skontrolovať jeho obsah.
  • 3. Ak ste si vybrali už všetky produkty, vyberte možnosť "K pokladni".
  • 4. Ak ste registrovaný zákazník, vyberte možnosť "Mám účet". Ak nemáte účet, vyberte si možnosť "Vytvoriť účet".
  • 5. Vyplňte všetky požadované políčka a klinite "K pokladni".
  • 6. Vyberte spôsob doručenia platby.
  • 7. Kliknutím "Objednať a zaplatiť" vytvoríte objednávku.
Musím mať vytvorený účet aby som mohol/ mohla vytvoriť objednávku?

Objednávku môžu vytvoriť len registrovaní užívatelia. Vďaka tomu bude možné sledovať stav objednávky, sledovať zásielku, prezerať si históriu nákupov, zúčastňovať sa na súťažiach a propagačných akciách, využívať vernostný program Answear Club a bezplatne vracať výrobky.

Môžem si objednať tovar na inú adresu, ako mám uvedenú v Mojom účte?

Objednávku môžeme odoslať na ľubovoľnú adresu uvedenú počas vytvárania objednávky. V doručovacích údajoch môžete vybrať možnosť "Iná adresa".

Môžem zmeniť obsah svojej objednávky?

Kontaktujte naše Zákaznícke centrum a my Vám skontrolujeme, či objednávku môžeme ešte zmeniť (napr. zmeniť doručovaciu adresu alebo produkt)

Nepodarilo sa mi dokončiť online platbu. Ako môžem dokončiť platbu?

Ak sa Vám nepodarilo dokončiť platbu, odkaz pre zopakovanie platby nájdete v e-mailovej správe o vytvorení objednávky. V prípade nejasností kontaktuje naše Zákaznícke centrum

Zaplatil/a som objednávku, finančné prostriedky boli stiahnuté z účtu a objednávka má stále stav "Očakáva sa platba", čo mám urobiť?

Na adresu obchod@answear.sk pošlite e-mail s priloženým potvrdením o platbe. Situáciu vyriešime v čo najkratšom čase a budeme vás kontaktovať.

Ako môžem stornovať objednávku?

Objednávku môžete zrušiť prihlásením sa do svojho Zákazníckeho účtu. Objednávku môžete zrušiť dovtedy, kým sa nezačne s jej realizáciou, t.j. kým nedostanete e-mail „Potvrdenie objednávky“. Ak je vedľa vybranej objednávky viditeľný odkaz "Zrušiť objednávku", je možné zrušenie objednávky. Táto možnosť je k dispozícii len na obmedzený čas, takže ak ju nevidíte vo svojej objednávke, objednávku už nie je možné zrušiť. Ak máte pochybnosti, kontaktujte zákaznícky servis.

Môžem dostať k objednávke faktúru?

Samozrejme, ku každej objednávke je vystavená faktúra. Doklad bude vložený do balíka. Predaj je realizovaný výhradne pre fyzické osoby (nie pre SZČO či firmy).

Ak vytvorím objednávku bez registrácie, dostanem e-mailovú správu o potvrdení objednávky?

Akákoľvek transakcia vytvorená na našej stránke je spojená s doručením potvrdenia na Vami uvedený e-mail. Preto nezáleží na tom, či si vytvoríte účet alebo ste urobili nákup bez registrácie- vždy dostanete zhrnutie s podrobnosťami na Vami uvedený e-mail.

Je možné vymeniť produkt?

Výmena nie je možná. Pokiaľ produkt nesplnil Vaše očakávania, postupujte v súlade s našimi podmienkami vrátenia tovaru.

VRÁTENIE A REKLAMÁCIA

Ako dlho musím čakať na spracovanie reklamácie?

Reklamácie sú spracovávané v priebehu maximálne 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.

Do kedy môžem reklamovať produkt?

Pre všetky výrobky zakúpené v obchode platia podmienky, ktoré Vám umožňujú reklamovať tovar z dôvodu nezhodnosti so zmluvou do 2 rokov od dátumu nákupu.

Krok za krokom - ako reklamovať výrobok?

1. Reklamačný formulár (stiahnúť formát .PDF) – vytlačte a dôkladne vyplňte. Reklamáciu bez priloženého formulára alebo s nesprávne vyplneným dokladom nebudeme bohužiaľ môcť prijať.

2. Pokiaľ nemáte možnosť vytlačenia reklamačného formulára, môžete taký formulár vypísať podľa vzoru aj ručne.

3. Pošlite reklamovaný tovar spolu s reklamačným formulárom na adresu:

GLS Slovakia s.r.o.
DC ANSWEAR - PRM VRÁTENIE
Budča 1039
962 33 Budča
Slovakia

 

4. Reklamácie sú spracovávané v priebehu maximálne 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.

5. V prípade odôvodnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený na iný (plnohodnotný), a ak to nebude možné (napr. chýbajúci výrobok na sklade) - vrátime Vám hodnotu ceny výrobku.

PAMÄTAJTE: Reklamovaný výrobok posielate na vlastné náklady a zodpovednosť. Preto si zvoľte bezpečný spôsob dodania zásielky, napr. využite služby kuriéra alebo pošlite balík s potvrdením odoslania. Neposielajte nám zásielky na dobierku - nemáme technickú možnosť prevzatia takej zásielky.

Môžem vrátiť spodné prádlo?

Spodná bielizeň, rovnako ako každý iný výrobok ponúkaný v našom obchode, môžete vrátiť do 30 pracovných dní odo dňa doručenia zásielky. Podmienkou je vrátenie nového tovaru, nepoužitého, s kompletnými štítkami, bez známok opotrebovania a zápachu (napr. po dezodorantoch).

Ako mi vrátite peniaze za objednávku?

Uvedťe prosím na formulári vrátenia číslo účtu, na ktoré Vám vrátime peniaze za Vašu objednávku.

Vrátenie tovaru zakúpeného prostredníctvom darčekovej karty je možné v súlade s pravidlami obchodu ANSWEAR.sk. Nájdete ich TU

Ako zistím stav môjho vrátenia?

Ak ste vrátenie vytvorili cez svoj účet, jeho stav si môžete skontrolovať v záložke Vrátenia. O priebehu vrátenia Vás budeme informovať e-mailom.

Ako dlho trvá spracovanie vrátenia?

Vrátenie platby trvá 5-14 dní v súlade s platnými právnymi predpismi. Nezabudnite napísať na formulári vrátenia číslo účtu, urýchlite tým vrátenie peňazí.

Ako môžem vrátiť tovar?

1. Pokiaľ ste urobili objednávku ako zaregistrovaný používateľ a jej hodnota je 50 € a viac, máte nárok na bezplatné vrátenie na území Slovenskej republiky. Vrátený tovar bude prijatý kuriérom spoločnosti GLS Slovensko. Prihláste sa na svoj účet, otvorte záložku „Vrátenie tovaru“. Vyberte veci, ktoré chcete vrátiť. Následne vyberte miesto, kde ma kuriér vyzdvihnúť Váš balík. Vyplnený formulár pribaľte k tovaru. Balík odovzdajte kuriérovi, ktorý vyzdvihne Vašu zásielku na dohodnutej adrese.

2. Pokiaľ ste urobili objednávku ako zaregistrovaný používateľ a jej hodnota je 50 € a viac, môžete tovar vrátiť bezplatne v pobočkách Packety. V balíku s objednávkou nájdete adresný štítok Packety s označením Packeta.com na vrátenie tovaru. Neregistrujte vrátenie dodatočne vo vašom účte. Vyplňte formulár na vrátenie alebo priložte akékoľvek iné jednoznačné odstúpenie od zmluvy. Tovar zabaľte spoločne s formulárom a na balík nalepte adresný štítok s označením Packeta.com. Balík s tovarom, ktorý chcete vrátiť, zaneste do ľubovoľnej pobočky Zásielkovne. Ich zoznam nájdete tu: https://www.packeta.sk/pobocky/ Tovar nie je možné vrátiť cez Z-Box, vuyžite prosím ľubovoľnú pobočku.

3. Pokiaľ Vaša objednávka nespĺňa podmienky bezplatného vrátenia, vyplňte prosím formulár pre vrátenie alebo akékoľvek iné jednoznačné odstúpenie od zmluvy. Vrátený výrobok zabaľte a spoločne s formulárom pošlite na adresu:  GLS Slovakia s.r.o, ANSWEAR.COM, Budča 1039,
962 33 s poznámkou „Answear.SK-vrátenie tovaru”. Postarajte sa o bezpečnosť Vašej zásielky. Odporúčame využiť službu kuriérskych spoločnosti alebo podávať balíky doporučene s podacími lístkami.

4. Pokiaľ ste urobili objednávku ako zaregistrovaný používateľ a jej hodnota je 50 € a viac, môžete tovar vrátiť v predajniach Medicine. Vyplňte formulár na vrátenie a vezmite ho so sebou. Produkty, ktoré chcete vrátiť zabaľte a doručte do predajne Medicine podľa vlastného výberu.
Zoznam predajní Medicine, kde môžete tovar vrátiť, nájdete na webovej stránke https://answear.sk/a/zoznam-predajni-medicine

Vytvoril/a som vrátenie cez svoj účet. Aké doklady mám pripraviť pre kuriéra?

Kuriér bude mať pripravený adresný štítok. Uistite sa, že vo vnútri balíka na vrátenie sa nachádza formulár pre vrátenie tovaru. Budeme vďační, ak do balíka s vráteným tovarom priložíte originál faktúry, kópiu faktúry alebo doklad o zaplatení, uľahčí nám to spracovanie vrátenia tovaru.

Môžem tovar vrátiť do Odberného miesta v Prahe?

Answear.sk poskytuje štyri spôsoby vrátenia tovaru. Bezplatné vrátenie, ktoré u Vás doma vyzdvihne kuriér, bezplatné vrátenie cez Packeta.sk, vrátenie v predajni Medicine alebo vrátenie na vlastné náklady odoslané na adresu GLS Slovakia s.r.o, ANSWEAR.COM, Budča 1039, 962 33 s poznámkou „Answear.SK-vrátenie tovaru”.  Vrátenie, ktoré je odoslané iným spôsobom, predlžuje jeho spracovanie a spojené s tým vrátenie finančných prostriedkov na Váš účet. Nemáme možnosť technicky obslúžiť vrátenia slovenských objednávok odoslaných do českých odberných miest. V prípade otázok kontaktuje naše Zákaznícke centrum.