Obsah košíka (0) Pre dopravu zadarmo Vám chýba 0 EUR
Dopravné:
 0 EUR
Spolu »
0 EUR
Odoslať zoznam prianí Váš zoznam (0)

Zadajte email osôb, ktorým chcete zaslať svoj zoznam prianí.

Ako funguje schránka?
  • Maximálny počet produktov v schránke je 100
  • Pridanie produktu do schránky nerezervuje produkt.
  • Obsah schránky je ukladaný automaticky.
  • Vypredané produkty sú označené ako "nedostupné"
  • Pre neprihlásených zákazníkov je obsah schránky uložený po dobu jedného mesiaca
  • Pre prihlásených zákazníkov je obsah schránky dostupný tak dlho, kým ho sami ručne nevymažú.
Vážený zákazník, používate starú verziu prehliadača, čo môže spôsobovať, že niektoré funkcie e-shopu nebudú fungovať správne alebo budú nedostupné. Aktualizujte si prosím prehliadač.
Zmeniť jazyk
Vrátenie, reklamácia

Nakupujte bez obáv! Predlžujeme čas na vrátenie tovaru v sviatočnom období. Všetky objednávky vytvorené v decembri môžete vrátiť do konca januára.

                                                 VRÁTENIE TOVARU

Vrátenie tovaru? Je to jednoduché:
•    Máte právo vrátiť zakúpený tovar behom 30 dní odo dňa obdržania zásielky.

•    Nemusíte ani uvádzať dôvod vrátenia aj keď budeme vdační za takú informáciu - využijeme ju pri príprave ponuky a vylepšovaniu fungovania obchodu.

Krok za krokom - ako vrátiť tovar?
V závislosti od hodnoty Vašej objednávky môžete využiť jednu z dvoch možností návratu:

1. Bezplatné vrátenie:
 
•    Ak hodnota tovaru v objednávke, ktorú chcete vrátiť v celosti alebo čiastočne prekročila, hodnotu 25€ a Vy ste urobili objednávku ako prihlásený používateľ, môžete využiť bezplatné vrátenie tovaru. Pred začatím procedúry bezplatného vrátenia sa prihláste na svôj účet na ANSWEAR.sk a kliknite na záložku Vrátenie (https://answear.sk/profil/vraceni.html). Následne postupujte podľa návodu.
•    Klient zodpovedá za prípadné zníženie hodnoty tovaru v súlade s obchodnými podmienkami Answear.sk a právnymi predpismi. Budeme vďační, ak nám tovar vrátite v originálnom balení od výrobcu.
•    Môžete zakaždým vrátiť niekoľko objednávok, ktoré spĺňajú podmienky bezplatného návratu (pokiaľ ich hodnota prekročila 25€ a neuplynulo 30 dní od dátumu ich dodania). V záložke Vrátenie (https://answear.sk/profil/vratenie.html ) bude dostupný celý zoznam objednávok, ktoré spĺňajú podmienky pre bezplatné vrátenie.
Pamätajte:    

  • Vytlačte a vyplňte formulár pre vrátenie tovaru. Ak nemáte možnosť vytlačiť formulár pre vrátenie, vyplňte formulár priložený k objednávke. Môžte tiež vyplniť a poslať Formulár odstúpenia od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpeniu od zmluvy aj elektronicky na emailovú adresu obchod@answear.sk.
  • Budeme vďační, ak do balíka s vráteným tovarom priložíte originál faktúry, kópiu faktúry alebo doklad o zaplatení, uľahčí nám to spracovanie vrátenia tovaru.
  • Vrátenie platby trvá 5-14 dní v súlade s platnými právnymi predpisami. 

2. Odoslanie na vlastné náklady:
 
•    Ak hodnota Vašej objednávky neprekročila 25€, môžete vrátiť tovar klasickým spôsobom a odoslať zásielku na vlastné náklady – za pomocou "Formulár pre vrátenie tovaru" priložený k zásielke. 
•   
Vytlačte a vyplňte Formulár pre vrátenie tovaru. Ak nemáte možnosť vytlačiť formulár, vyplňte prosím formulár priložený k objednávke. Môžte tiež vyplniť a poslať Formulár odstúpenia od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpeniu od zmluvy aj elektronicky.
•    
Klient zodpovedá za prípadné zníženie hodnoty tovaru v súlade s obchodnými podmienkami Answear.sk a právnymi predpismi. Budeme vďační, ak nám tovar vrátite v originálnom balení od výrobcu.
•    Bu
deme vďační, ak do balíka s vráteným tovarom priložíte originál faktúry, kópiu faktúry alebo doklad o zaplatení, uľahčí nám to spracovanie vrátenia tovaru.

DPD SK s.r.o.
ANSWEAR SK
Na Skalu 504/3
SK - 01341 Dolný Hričov
Pamätajte:

  • Vyplnený Formulár pre vrátenie tovaru alebo Formulár odstúpenia od zmluvy pripojte prosím k balíku
  • Vrátenie platby trvá 5-14 dní v súlade s platnými právnymi predpisami. 
  • Poštové náklady spojené s vrátením tovaru Vám nevraciame.
  • Neposielajte nám zásielky na dobierku - nemáme technickú možnosť prevzatia takej zásielky.

Vzhľadom k bezpečenstvu zásielky a rýchlosti jej dodania doporučujeme odoslať tovar kuriérskou spoločnosťou alebo poštou s využitím možnosti „Potvrdenia odoslania“ alebo „Doporučený balík“.

REKLAMÁCIA


•    Pre všetky výrobky zakúpené v obchode platia podmienky, ktoré Vám umožňujú reklamovať tovar z dôvodu nezhodnosti so zmluvou do 2 rokov od dátumu nákupu.
 
Krok za krokom - ako reklamovať výrobok?

1.    Reklamačný formulár (stiahnúť formát .PDF)  – vytlačte a dôkladne vyplňte. Reklamáciu bez priloženého formulára alebo s nesprávne vyplneným dokladom nebudeme bohužiaľ môcť prijať.

2.    Pokiaľ nemáte možnosť vytlačenia reklamačného formulára, môžete taký formulár vypísať podľa vzoru aj ručne.

3.    Pošlite reklamovaný tovar spolu s reklamačným formulárom na adresu:
DPD SK s.r.o.

ANSWEAR SK
Na Skalu 504/3
SK - 01341 Dolný Hričov

4.    Reklamácie sú spracovávané v priebehu maximálne 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.

5.    V prípade odôvodnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený na iný (plnohodnotný), a ak to nebude možné (napr. chýbajúci výrobok na sklade) - vrátime Vám hodnotu ceny výrobku.
 
Pamätajte:
•    Reklamovaný výrobok posielate na vlastné náklady a zodpovednosť. Preto si zvoľte bezpečný spôsob dodania zásielky, napr. využite služby kuriéra alebo pošlite balík s potvrdením odoslania. Neposielajte nám zásielky na dobierku - nemáme technickú možnosť prevzatia takej zásielky.

Platforma RSO
Ak si tovar zakúpite ako spotrebiteľ, máte právo použiť mimosúdne riešenie sporov a uplatniť nárok vo forme platformy RSO (Riešenie sporov on-line) v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o elektronickom systéme riešenia spotrebiteľských sporov a o zmenách a doplneniach nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009 / ES.
Platforma RSO je interaktívnym nástrojom, ktorý sa sprístupňuje spotrebiteľom z Európskej únie, prostredníctvom ktorého môžete podať sťažnosť. Odkaz na platformu RSO: ec.europa.eu/consumers/odr
Zároveň vás informujeme, že použitie tohto systému riešenia sporov nie je povinné.
Chceli by sme vám pripomenúť, že e-mailová adresa, na ktorej nás môžete kontaktovať je: obchod@answear.sk

Prihláste sa k odberu newsletteru a získajte zľavu 10€
Povedzte nám niečo o sebe, vďaka tomu Vám prispôsobíme zasielané ponuky.
Ďakujeme, že ste sa prihlásili k odberu newslettera.
Na zadanú emailovú adresu sme Vám zaslali správu.
Čo získate?
  • 10 EUR na prvé nákupy
  • prístup k jedinečným ponukám
  • možnosť predčasného využitia akcií
  • informácie o novinkách v našom e-shope
* Zľava je jednorázová, vzťahuje sa na celý sortiment ANSWEAR.sk a platí pri nákupe za min. 50 EUR
Zavrieť
WEBOVÁ STRÁNKA POUŽÍVA SÚBORY COOKIES PRE SPRÁVNE A EFEKTÍVNE POSKYTOVANIE SLUŽIEB. MÔŽETE SI URČIŤ PODMIENKY ULOŽENIA ALEBO PRÍSTUPU DO COOKIES VO VAŠOM PREHLIADAČI, ALEBO V NASTAVENIACH SLUŽBY V SÚLADE S PODMIENKAMI POUŽÍVANIA SÚBOROV COOKIES V NAŠICH Podmienkach ochrany osobných údajov, KDE MÔŽETE TAKTIEŽ SKONTROLOVAŤ PODMIENKY SPRACOVANIA VAŠICH OSOBNÝCH ÚDAJOV.
Zavrieť