Answear Concept Store sa práve otvoril v prestížnej Fabrike Norblin vo Varšave. V esteticky príjemných, neštandardne zariadených interiéroch sa móda stretáva s kreativitou, čo prináša nákupný zážitok na najvyššej úrovni. Objavte s nami tento jedinečný módny bod na mape Varšavy.
V centre Varšavy, na ulici Żelazna, v známej a často navštevovanej Fabrike Norblin sa práve otvoril Answear Concept Store. Plocha obchodu s rozlohou 2000 m² bola rozdelená na produktové zóny. Každá z nich je plná všestrannej a rozmanitej ponuky značiek ako Michael Kors, Victoria Beckham, Nanushka, Iro, Diesel, AllSaints, Tory Burch, Missoni, Giuseppe Zanotti, Coach, Swarovski alebo Furla, ako aj adidas, Calvin Klein, Boss, Tommy Hilfiger alebo Polo Ralph Lauren.
Avšak, Answear Concept Store je viac ako len obchod. Je to priestor, kde sa nakupovanie stáva nezabudnuteľným zážitkom. Okrem vybraných, exkluzívnych kolekcií vašich obľúbených módnych značiek nájdu zákazníci zóny aj oddych alebo zábavu a môžu čerpať módne inšpirácie. „Otvorenie Concept storu v tejto podobe a na tomto konkrétnom, starostlivo vybranom mieste, je tiež realizáciou predpokladov našej stratégie a dokončením zmeny pozicionovania Answear a jeho ponuky „prémiových módnych značiek“ – hovorí Marta Sawicka, riaditeľka vizuálneho marketingu Answear.
Pôsobivý interiérový dizajn
Pri úprave interiéru Concept storu hrajú kľúčovú úlohu farby, použité materiály odkazujúce na prírodu a starostlivo vybrané detaily ako: na mieru vyrobená drevená podlaha, neštandardný nábytok navrhnutý pre potreby obchodu a umelecké, obrovské výkladné skrine navrhnuté Annou Szczęsny, umelkyňou známou spoluprácou s najväčšími módnymi domami.
Do Answear Concept Store vedú dva hlavné vchody. Prvý smeruje priamo do zóny smart fashion, kde tmavšie farebné kombinácie nabádajú k objavovaniu elegantnejších a sofistikovanejších návrhov. Druhý vchod naopak predstavuje svetlejšie kombinácie, oživujúce atmosféru a predstavujúce viac ležérne, ľahké štýly.
„Priestor je rozdelený na pánske a dámske sektory. Prvá zóna je krajinou elegancie, kde sa tmavé povrchové úpravy a mosadzné akcenty miešajú s prírodnou krásou dreva a kameňa. Steny zdobené sofistikovanými tapetami sa miešajú s tmavým povrchom vytvoreným na objednávku. Materiály ako plech a sklo prinášajú scénu minimalistickej sofistikovanosti“ – opisuje Iwona Kwadrans, manažérka interiérového dizajnu v Answear.
Výrazným prvkom Answear Concept Store sú tiež priestranné skúšobné kabíny s odpočinkovou zónou pre sprevádzajúcich návštevníkov, udržiavané v svetlých farbách, s veľkými pohodlnými boxami. Medzi zónami nájdete doplnkové skúšobné miestnosti v podobe zaujímavých, voľne stojacich blokov.
Viac než len obchod
Answear Concept Store je miesto, ktoré presahuje bežné chápanie obchodu, kde si kupujeme hotové produkty. Najfarebnejšou a najkreatívnejšou zónou Concept storu je „Tailor“ zóna prispôsobenia a úpravy, kde si rôznymi spôsobmi môžete personalizovať alebo prispôsobiť veci, ktoré kupujete, podľa svojich potrieb. Tailor’s Point tiež ponúka krajčírske úpravy, od najjednoduchších, ako je skrátenie a prešívanie, až po zložitejšie, individuálne cenovo ohodnotené služby. Pre umelecky založených je tu možnosť personalizovať oblečenie, topánky a tašky pomocou fixiek a farieb.
Concept store tiež obsahuje Answear x Coffeedesk kaviareň. Je to originálny projekt, obklopený rastlinným skleníkom, kde si môžete vychutnať vynikajúcu špeciálnu kávu a viac. Baristi z tímu značky Coffeedesk sú zodpovední za najvyššiu kvalitu ponuky kaviarne. Hlavnou fazuľou používanou pre espresso a mliečne kávy je brazílska Campo das Vertentes. Okrem toho si na mieste môžete vychutnať rôzne druhy káv, od fermentovaných káv až po tie, ktoré sú pestované na vulkanických pôdach alebo sa vyznačujú jemnou chuťou paradajok.
Concept store je tiež miestom stretnutí pre zákazníkov aj ľudí zo sveta módy a kultúry. Podujatia, organizované v spolupráci so značkami, budú príležitosťou dozvedieť sa ešte viac o ponuke produktov a myšlienkach, ktoré stoja za rozvojom značiek dostupných na Answear. A toto sú len niektoré z plánovaných aktivít, ktoré sa budú konať v priestore obchodu na 2. poschodí budovy „Plater“ vo Fabrike Norblin.
Rovnováha medzi technológiou a skutočným nákupným zážitkom
Priestor Answear Concept Store bol vytvorený pre náročných zákazníkov. Hneď od vstupu ich privítajú poradcovia, ktorí nie sú len predajcami, ale predovšetkým majú za úlohu poskytovať skutočnú podporu spotrebiteľom pri ich módnych voľbách, poznajú trendy a sú dokonale oboznámení s aktuálnymi módnymi udalosťami.
„Človek zostáva pre nás najdôležitejší a technológia má len podporovať nákupný proces“ – hovorí Marta Sawicka, vysvetľujúc myšlienku dizajnu spotrebiteľského zážitku v Concept store.
Medzi zariadeniami sú priestranné, inteligentné skúšobné kabíny, ktoré umožňujú rýchly výber veľkosti alebo farby oblečenia bez opustenia kabíny, obrazovky umiestnené v obchode so zvýšeným matným povrchom pre vizuálny komfort zákazníkov a, po prvýkrát na svete použité, ultramoderné pokladničné počítače Elo Touch s dvomi obrazovkami pre predajcu a zákazníka, ktoré robia nákupný zážitok interaktívnym a transparentným. Okrem toho bude na mieste dostupný Pickup Point, ktorý je stanica na vyzdvihnutie online objednávok urobených na www.answear.com, spolu s možnosťou vyskúšania objednaných vecí a ich vyžehlenia na mieste.
Každý z prvkov, ktoré tvoria dizajn a funkčnosť Answear Concept Store, robí nakupovanie tam skutočným potešením.