Answear Graphic Design Masters – jedinečné produkty v novom umeleckom prevedení

Michaela
|
15 novembra 2022
|
Čítanie na 2 minúty
Čítanie na 2 minúty

Answear Graphic Design Masters je medzinárodná súťaž venovaná umelcom a grafikom, ktorí sú nadšencami digitálneho umenia, milujú módu a majú radi výzvy. Popustite uzdu svojim tvorivým silám a ukážte svetu svoju umeleckú dušu. Tí najlepší budú ocenení cenami v celkovej hodnote až 9 500 eur!

Lifespiration začína tu! Podľa tejto myšlienky sa lifespiration tentoraz hľadá vo svete dizajnu a snaží sa vytvoriť úžasné manželstvo medzi umením a módou. Preto do projektu Answear Graphic Design Masters pozývame talentovaných tvorcov z celého sveta, ktorí z našej ponuky vyzdvihnú krásu produktov, pokúsia sa im dať nový kontext a vytvoria tak kreatívnu, prekvapivú a originálnu grafiku. Či už ste profesionálny alebo amatérsky grafický dizajnér, pokiaľ máte viac ako 18 rokov, chyťte myš alebo tablet a vytvorte si vlastné malé umelecké dielo.

Chcem sa zapojiť do súťaže!

Pravidlá súťaže

O čom je súťaž Answear Graphic Design Masters? Vašou úlohou je vytvoriť novú grafiku pomocou fotografií unikátnych produktov z našej ponuky. Materiály potrebné na tvorbu grafík nájdete na webovej stránke súťaže. Vybrali sme pre vás najzaujímavejšie módne návrhy, ktoré prekvapia formou, farbou, šarmom a detailami. Spoliehame sa na vás, že s ich pomocou vytvoríte niečo skutočne fantastické!
Jediné čo musíte urobiť, je vybrať zaujímavé obrázky akéhokoľvek produktu z databázy pripravených fotografií a potom mu dať nový kontext vytvorením jedinečného grafického dizajnu. Máte čas do 31.01.2023. Víťazi budú vyhlásení vo februári 2023! Na tých najlepších čakajú atraktívne finančné ceny. Víťaz môže obdržať až 5 000 €.

Answear Graphic Design Masters – inšpiratívna porota

O najlepších z najlepších rozhodne medzinárodná porota zložená z odborníkov z celej Európy. Jej predsedom je Marcin Franczak – kreatívny riaditeľ Answear s takmer 20-ročnými skúsenosťami s vytváraním vizuálnej identity najväčších módnych značiek. V porote je aj uznávaná slovenská ilustrátorka Petra Slamková, rodáčka z Bulharska Maria Todorová – spoluzakladateľka, CEO a kreatívna riaditeľka agentúry Next-DC, ktorá získala skúsenosti v renomovaných reklamných agentúrach (Havas, Ogilvy&Mather) a špecialista na grafický dizajn a módnu ilustráciu, umelec Mitja Bokun zo Slovinska. Skúsená porota sa bude pri výbere víťazov zaoberať otázkami súvisiacimi s myšlienkou použitia imidžu produktu, jeho rozpoznateľnosťou a cieľom dať mu nový kontext.