Čítanie na 3 min 01 apr 2025

Láska v móde: Rôzne štýly značiek z novej kampane Answear SS25

Autor: Michaela
Čítanie na 3 minúty

Móda nie je len o oblečení – je o emóciách, vzťahoch a príbehoch, ktoré vyjadrujeme skrz štýl. V našej najnovšej kampani Answear.sk pre sezónu SS25 sa zameriavame na odvážne kontrasty, kombinujúc na prvý pohľad rozdielne štýly premiových značiek. Tak ako v živote, tak aj v móde kontrasty môžu vytvárať fascinujúce kombinácie.

Kampaň „Zahaľte svoj život do vzácnych vecí“ povzbudzuje k experimentovaniu, objavovaniu nových estetík a odvážnej kombinácii prvkov, ktoré odrážajú našu osobnosť. V troch reklamných spotoch sa tri dvojice značiek snažili nájsť spoločný jazyk. Patrizia Pepe s adidas, Pinko s AllSaints a BOSS s Birkenstock – značky, ktoré by sa mohli na prvý pohľad zdať absolútne rozdielne, v tejto kampani vytvárajú úžasné, vášnivé kombinácie. Za každou z týchto značiek stoja fascinujúce príbehy a originálne prístupy k móde. A za realizáciou každého spotu stála výzva vytvoriť štýly, o ktorých porozpráva hlavný stylista Answear, Łukasz Witek.

Môže sa adidas zamilovať do Patrizia Pepe?

Patrizia Pepe: Talianska zmyselnosť s nádychom irónie, vznikla z pravej talianskej lásky k móde. Zakladatelia, Patrizia Bambi a Claudio Orrea, spojili svoje skúsenosti a vášeň a vytvorili značku vo Florencii, ktorá sa vyznačuje odvážnou zmyselnosťou plnou kontrastov a protikladov. Kolekcie kombinujú každodennú praktickosť s nádychom glamour. Typické pre Patriziu Pepe sú sofistikované farby, odvážné vzory a hravé línie, ktoré zdôrazňujú ženskosť a individualitu.

Adidas: Módna ikona s nečakanou históriou, dnes synonymum pre športovú módu a inovácie, adidas má korene siahajúce až do 20. rokov 20. storočia. Zo skromných začiatkov v nemeckej pracovni až po globálny kultúrny vplyv, adidas dokazuje, že skutočná módna ikona nikdy neprestane inšpirovať.

Łukasz Witek, hlavný stylista Answear: „Pri tejto kombinácii bola najväčšia výzva v stylingu, pretože Patrizia Pepe je veľmi ženská značka a vzdialená od streetwearového vibe adidas. No práve v tom bola krása premeny.“

Môžu byť Pinko a AllSaints najlepšie kamarátky?

Pinko: Krásna odvaha byť sama sebou aj toto symbolizuje táto talianska značka, založená na konci 80. rokov, sa od začiatku zameriava na dizajn pre silné a nezávislé ženy. Odvážné strihy a ikonické detaily, ako Pinko Love Bag so symbolom letiacej lastovičky, podčierkujú hodnoty značky – silu, eleganciu a odvahu.

AllSaints: Avantgarda s mestskou eleganciou, britská značka z Notting Hill, založená v roku 1994, spája mestskú eleganciu s rebelským duchom.

Môžu si BOSS a BIRKENSTOCK rozumieť?“

BOSS: Moderný dizajn a ikonické krajčírstvo, táto značka ponúka dynamické, moderné dizajny pre sebavedomých ľudí, ktorí vedú život s štýlom a ctižadostivosťou.

Birkenstock: Kultový fenomén, ktorý prežil stáročia, už viac ako 250 rokov spája tradíciu s modernosťou a stavia na pohodlí a kvalite.

Answear touto kampaňou dokazuje, že móda je priestor, kde niet miesta pre nudu. Naopak – zdánlivo opačné svety sa spájajú a vytvárajú niečo jedinečné. Experimentovanie, odvaha a kombinovanie nových štýlov môže priniesť nielen spokojnosť, ale aj spájať ľudí. Ako hovorí heslo kampane: „Zahaľte svoj život do vzácnych vecí“ a užívajte si módu.

Prečítajte si ďalší článok