Čítanie na 4 min 01 apr 2025

Móda plná kontrastov – Nová kampaň na jar/leto 2025 kombinuje štýly a emócie

Autor: Michaela
Čítanie na 4 minúty

Keď sa protiklady stretnú a nájdu spoločný jazyk, vzniká niečo výnimočné – jedinečná harmónia inšpirácie. V novej kampani „Zahaľte svoj život do vzácnych vecí“ pre sezónu jar/leto 2025 Answear.sk dokazuje, že móda nie je len o oblečení, ale o emóciách, vzťahoch a spomienkach, ktoré tvoria príbeh nášho každodenného života.

Kampaň sa zameriava na emócie, kontrasty a inšpiráciu, ktoré vyplývajú z ľudských vzťahov. Stredobodom sa stávajú ľudia, ich obľúbené značky a štýly, ako aj príbehy za nimi. Nová verzia kampane odvážne spája protichodné prémiové značky, dokazujúc, že zdánlivé protiklady vytvárajú fascinujúce kombinácie – presne ako vzťahy medzi ľuďmi, ktoré nás inšpirujú k experimentovaniu so štýlom.

„Zahaľte svoj život do vzácnych vecí s ľuďmi, ktorých milujete“ rozširuje tvorivý koncept a podporuje kombináciu zdánlivo protichodných štýlov, rovnako ako vzťahy v našich životoch – odvážne, otvorené k druhému človeku, rôznorodé, plné prelínania na rôznych úrovniach.

Náš štýl sa formuje nielen podľa toho, čo máme vo svojom šatníku, ale aj podľa ľudí, s ktorými žijeme. Táto kampaň ukazuje, ako sa tieto rôzne vplyvy môžu spojiť do jedinečného celku.

Pôvab kontrastov

V kampani sa objavujú prémiové značky ako Patrizia Pepe, adidas, Pinko, AllSaints, Boss a Birkenstock, ktoré tvoria nové kombinácie. Životný štýl sa stretáva s eleganciou, elegancia s drzosťou a kancelársky štýl s mladistvým pohodlím. Jednotlivci, postavy a štýly sa prelínajú, vytvárajúc nové a zaujímavé mixy. Táto kampaň ukazuje, že móda nepozná žiadne hranice a najkrajšie kombinácie vznikajú, keď si dovolíme experimentovať a sme otvorení novým nápadom.

Inšpirácie, ktoré prekvapia

Dôležitým aspektom kampane je aj miesto malebná Južná Afrika. Intenzívne farby a prírodné svetlo vytvorili dojem skutočného kinematického zážitku. Otázky, ktoré položili tvorcovia kampane: „Môže sa adidas zamilovať do Patrizia Pepe?“, “ Môžu byť PINKO a ALLSAINTS najlepšie kamarátky?“ a „Môžu si BOSS a BIRKENSTOCK rozumieť? “ nás nútia premýšľať o móde úplne novým spôsobom – ako emocionálny výraz našich vzťahov.

Táto kampaň sa netýka len oblečenia. „Vzťahy, ktoré tvoríme – či už s partnerom, priateľmi alebo kolegami – nás denne ovplyvňujú. Inšpirujú nás k tomu, aby sme sa otvorili novým veciam, kombinovali štýly a vyjadrovali samých seba bez obmedzení. Touto kampaňou chceme ukázať, že každý z nás si môže poskladať štýl podľa vlastného príbehu,“ hovorí Marta Sawicka, riaditeľka pre image marketing v Answear.

Stratégia a tvorba kampane boli pripravené agentúrou Saatchi & Saatchi, ktorá vytvorila koncept založený na provokatívnych otázkach o potenciáli kombinovania zdánlivo protikladných štýlov a značiek. Režisérom spotov bol uznávaný britský režisér Danny Sangra, známy svojou prácou pre prestížne značky ako Marc Jacobs, Diesel, Miu Miu, Balenciaga a Ermenegildo Zegna, pričom americký kameraman Sean Conaty bol zodpovedný za kinematografiu. Spoty boli produkovala produkčná spoločnosť Warsaw Production.

„Nová kampaň Answear je založená na dvoch kľúčových poznatkoch. Prvým je, že príbeh vzťahu môžeme vyrozprávať len pozorovaním odevov. Podľa tohto konceptu sa páry začínajú podobať, čím viac času trávia spolu, pričom odevy sa stávajú prostriedkom na rozprávanie príbehu lásky. Druhým aspektom je, že značky v určitom zmysle definujú našu identitu. Veľa hovoria o našom charaktere, postoji a záujmoch. A na križovatke tohto všetkého je Answear, ktorý zlúči všetky tieto prvky, ponúkajúc oblečenie, ktoré nám umožňuje vyrozprávať príbehy lásky a viac prostredníctvom módy.“ – hovorí Quentin Carenzo z kreatívneho oddelenia Saatchi & Saatchi.

 

Čas na módné experimenty

Jar je dokonalý čas na experimentovanie so štýlom. Namiesto tradičných kombinácií sa oplatí inšpirovať novými mixmi, prekvapiť sa a odvážiť sa na kombinácie, ktoré by sa na prvý pohľad mohli zdať nezvyčajné. Vytvárame priestor na kombináciu klasických značiek s tými, ktoré prekračujú konvencie, podporuje miešanie elegancie s každodennou neformálnosťou a posúvame hranice kompromisov súvisiacich s vekom alebo profesiou. Móda je zábava, ktorá v tejto kampani nadobúda úplne nový a vzrušujúci tvar!

Vo svojej novej kampani SS25 ukazujeme, ako rôzne štýly môžu inšpirovať jeden druhého a vytvoriť niečo úplne jedinečné. Inšpirovaní emóciami, vzťahmi a špeciálnymi okamihmi môžeme vytvárať vlastný kreatívny módny mix. Pretože móda nie je len o oblečení – je to spôsob, ako sa vyjadriť a ako vyjadriť svoje spojenia s ostatnými.

Jednoducho povedané, „Zahaľte svoj život do vzácnych vecí s ľuďmi, ktorých milujete“ Buďme odvážni, kombinujme štýly a spoločne sa bavme módou!

Prečítajte si ďalší článok