Čítanie na 3 min 10 jan 2023

Jesenná kampaň Answear: Móda a emócie v spoločnom rytme

Autor: Michaela
Čítanie na 3 minúty

Móda nie je len o tom, čo si oblečieme. Vie hovoriť o tom, čo cítime, čo si pamätáme a čo chceme svetu ukázať. Naša nová jesenná kampaň „Zahaľte svoj život do vzácnych vecí“ preto nie je len o šatách či kabáte. Je to vizuálny zážitok, ktorý pripomína krátky film – o láske, intimite a o teple, ktoré vzniká, keď sú si dvaja ľudia blízko. 

Keď sa košeľa a šaty stávajú hrdinami príbehu

Prvý spot nás vtiahne do komornej atmosféry hotelovej izby. Na plátne sa objavuje biela bavlnená košeľa Paul Smith a šaty s čipkou Twinset – no tentokrát nie ako módne kúsky, ale ako nositelia príbehu o blízkosti. Každý pohyb tanečníkov je ako veta v poézii a slogan
„Nezahaľuje ma, aby ma skryla. Zahaľuje ma, aby odhalila viac“ odkrýva krásny paradox – že oblečenie nemusí skrývať, ale naopak, môže odhaľovať vnútorný svet človeka.

Park, kde kabát hovorí o láske

Druhý spot nás presúva do parku plného svetla a pohybu. Tentoraz do deja vstupuje nový hrdina – vlnený kabát Patrizia Pepe . Jeho úloha je dvojaká: chrániť pred zimou, ale aj symbolizovať emocionálne teplo, ktoré medzi dvoma ľuďmi prirodzene vzniká. Slová „Nepotrebujete ho, aby vás zohrial. Potrebujete ho, aby ste cítili teplo“ sú mementom toho, že móda vie byť médiom pocitov, spomienok a intímnych prepojení.

Kamera, tanec a emócie

Za kamerou stojí Adi Halfin, režisérka s umeleckým pohľadom na pohyb a vizuálne metafory. Jej rukopis je cítiť v každom zábere – kamera sa pohybuje blízko tiel, nasleduje emócie, zachytáva napätie aj nehu. Choreografia Emilie Leriche posúva oblečenie z roviny stylingu do roviny samotného rozprávača príbehu.

Silnú energiu v spotoch prinášajú aj interpreti – Mathilde Lin (známa z videoklipu Harryho Stylesa As It Was), David Lagerqvist, Angele Villanueva Jara (finalistka You Can Dance) a Mermoz Melchior. Každý z nich dodáva kampani autenticitu a osobitý výraz.

Styling, ktorý rozpráva

Za vizuálnu identitu je zodpovedný Łukasz Witek, hlavný stylista Answear. Jeho výber nadčasových a výrazných kúskov z prémiových značiek podčiarkuje fakt, že móda tu nie je len ozdobou, ale nositeľom významov.

„Jeden kus oblečenia môže mať mnoho významov – podľa toho, kto ho nosí a v akej chvíli. Tak ako vzťahy majú svoje nuansy, aj oblečenie mení svoje posolstvo podľa kontextu,“ hovorí Marta Sawicka, marketingová riaditeľka Answear.com.

Móda, ktorá zostáva v pamäti

Naša nová kampaň je viac než reklama. Je to umelecký film v skrátenej verzii – vizuálna poézia, ktorá dokáže spustiť lavínu spomienok, emócií a otázok. Je to pripomienka, že móda nie je len to, čo máme na sebe. Je to aj to, čo cítime, keď ju nosíme.

Zahaľte svoj život do vzácnych vecí – pretože oblečenie môže byť kľúčom k odhaleniu toho najcennejšieho: emócií.

Kredit
Director: Adi Halfin
Choreography: Emilie Leriche
Agency: Saatchi & Saatchi
Client Service: Małgorzata Wajdziak, Aleksandra Mielec
Strategy: Radosław Chrobot, Agnieszka Kwaśniewska
Creative: Magda Drozdowska, Quentin Carenzo, Sonia Nowacka
Production: Marta Gierej, Magdalena Barszcz
Answear: Marta Sawicka, Katarzyna Kaczmarczyk
Head of Styling, Answear: Łukasz Witek
Production House: SHOOT ME
Producer: Zdzich Heydel
Production Manager: Jagoda Jędrzejewska
Post-production: VEIN
Sound: Głośno

Prečítajte si ďalší článok