Čítanie na 4 min 21 jan 2024

Zahaľte svoj život do vzácnych vecí s Answear.sk

Autor: Michaela
Čítanie na 4 minúty

Rôzne veci nás obklopujú v dôležitých momentoch. Sú akýmsi záznamom našich pocitov a spomienok. Môžu nás povzbudiť k tomu, aby sme sa odvážili siahnuť po neznámom, a dovoliť nám byť prítomnými v mysli niekoho iného alebo odpovedať na každodenné výzvy. Nakoniec sa možno postupne vytratia do pozadia, ale to najvzácnejšie, čo sme z nich získali, v nás zostane. V novej kampani na sezónu jar-leto 2024 chceme zahaliť náš život do vzácnych vecí.

Predstavujeme vám našu novú kampaň, s ktorou vás pozývame zamyslieť sa nad životom a dôležitými momentami v ňom. Vyzývame vás: „Zahaľte svoj život do vzácnych vecí“, veríme, že objekty ktoré sú okolo nás môžu obohatiť každodenný život. Niektoré z nich pre nás znamenajú viac, pretože sa nám páčia, sú krásne a kvalitné. S inými si spájame naše mimoriadne zážitky a spomienky, ktoré si chceme dlho uchovať v pamäti.

Pozrite si video k novej reklamnej kampani „ Zahaľte svoj život do vzácnych vecí“:

V živote je dôležité obklopiť sa vecami, ktoré nás inšpirujú a umožňujú nám objavovať svet. Poskytujú nám oporu a odvahu, aby sme sa vyrovnali s neznámymi situáciami, a pomáhajú nám prijať danú realitu. Môžu byť našou ozdobou, vyjadrením osobnosti alebo prejavom individuality, rovnako nám môžu pomôcť niečo skryť alebo byť našim symbolom.

„Móda je istou formou nášho manifestu, ktorý odráža naše hodnoty, zmysel pre humor a vzťah k sebe samým. Je to prostriedok, ktorým vyjadrujeme, kým sme, alebo ako sa sami formujeme. To robíme tým, že si oblečieme bundu, tričko, šaty, tenisky alebo napríklad náušnice. Tieto „veci“ potom získavajú druhý, hlbší význam. Nejde len o topánku, ale o to, že sme v nej dokázali ubehnúť maratón a modré šaty zas môžu byť spomienkou na najkrajší západ slnka nad Barcelonou,“ hovorí Marta Sawicka, riaditeľka vizuálneho marketingu spoločnosti Answear.

„Našu kampaň berieme ako priestor pre výnimočnosť, kde sa naše produkty dostávajú do popredia, s dôrazom na ich prémiovosť, presne tak, ako si zaslúžia. Zaobchádzame s produktmi výnimočne, prémiovo, presne tak, ako si zaslúžia. Cieľom je ukázať našim zákazníkom, že sa náš sortiment vyznačuje práve výnimočnosťou a exkluzivitou,“ dopĺňa Marta Sawicka.

 

 

Stella Consonni režíruje kampaň Answear.sk

„Zahaľte svoj život do vzácnych vecí“ nie je len slogan, je to myšlienka, ktorá bude dlhodobo sprevádzať komunikáciu spoločnosti Answear. Za stratégiu a koncept je zodpovedná agentúra Saatchi&Saatchi. Inšpirujúce video a fotografický materiál vznikli v očarujúcom Lisabone. Režírovala ho Stella Consonni, skúsená režisérka a fotografka, ktorá ma za sebou kampane pre značky ako sú Gucci, Prada, Burberry, Tiffany a Armani.

„Stella dokonale vystihla podstatu toho, čo chceme v novej komunikácii oznámiť, teda rovnováhu medzi módou, každodenným životom a skutočnými hodnotami. V jej práci je vidieť veľké srdce a zmysel pre detail. To neskôr vyústi do mimoriadnej a nezabudnuteľnej kreácie,“ uzatvára Marta Sawicka.

Pozrite sa do zákulisia natáčania videa:

 

Brazílska herečka a modelka Fatima Brunengo sa stala tvárou kampane „ Zahaľte svoj život do vzácnych vecí”. Oblečenie, v ktorom sa na obrazovke objavuje, vyjadruje kvalitu a osobitný štýl Answear. Každý záber je mikropríbehom, tvoriacim poetický príbeh, kombinujúci módu a životný štýl.

 

Prečítajte si ďalší článok