Obsah košíka (0) Pre dopravu zadarmo Vám chýba 0 EUR
Odoslať zoznam prianí Váš zoznam (0)

Zadajte email osôb, ktorým chcete zaslať svoj zoznam prianí.

Ako funguje schránka?
  • Pridanie produktu do schránky nerezervuje produkt.
  • Obsah schránky je ukladaný automaticky.
  • Vypredané produkty sú označené ako "nedostupné"
  • Pre neprihlásených zákazníkov je obsah schránky uložený po dobu jedného mesiaca
  • Pre prihlásených zákazníkov je obsah schránky dostupný tak dlho, kým ho sami ručne nevymažú.
Vážený zákazník, používate starú verziu prehliadača, čo môže spôsobovať, že niektoré funkcie e-shopu nebudú fungovať správne alebo budú nedostupné. Aktualizujte si prosím prehliadač.
Zmeniť jazyk
FAQ

NAJČASTEJŠIE KLADENÉ OTÁZKY

KÝM OBJEDNÁTE ...


AKÁ JE CENA POŠTOVNÉHO?
Cena poštovného je štandardne vo výške 2,5 € pokiaľ objednáte do sumy 24,99 €. Nad 25 € je dopravné úplne zadarmo.

ZASIELATE TIEŽ TOVAR DO ČESKEJ REPUBLIKY?
Áno, pre nákupy z Českej republiky použite prosím náš český eshop www.answear.cz

AKO NAJRÝCHLEJŠIE NÁJSŤ POŽADOVANÝ VÝROBOK?
1. Použite vyhľadávač v našom obchode, ktorý nájdete v pravom hornom rohu stránky.
2. Prehľadaním hlavného menu (v hornej časti stránok) a presunom do požadovaných kategórií.

MUSÍM SA ZAREGISTROVAŤ ABY SOM SI TOVAR MOHOL OBJEDNAŤ?
NIE, nie je to nutné. Objednávku je možné zadať aj bez registrácie a založenia účtu v systéme. Bude vybavená štandardným spôsobom, ale nebudete mať možnosť využiť také výhody ako je sledovanie stavu objednávky, sledovanie zásielky, prehľad histórií nákupov, účasť v súťažiach a akciách, využívanie zľavových kódov pre stálych zákazníkov a pod.

AKO RÝCHLO TOVAR ODOSIELATE?
Zásielky na Slovensko sú obvykle doručované do 48 hodín.

MÔŽEM SPOLU SO ZÁSIELKOU DOSTAŤ FAKTÚRU?
Samozrejme, do každej objednávky je vystavená faktúra. Doklad bude vložený do zásielky.

PO VYTVORENÍ OBJEDNÁVKY BEZ REGISTRÁCIE DOSTANEM POTVRDENIE E-MAILOM?
Akákoľvek transakcia s naším obchodom je spojená s doručením potvrdenia na Vami uvedený email. Preto nezáleží na tom, či si zákazník založil svôj účet alebo urobil len „rýchly" nákup bez registrácie - vždy dostane zhrnutie s podrobnosťami na uvedený email.

DO KOĽKEJ HODINY MÔŽEM PODAŤ OBJEDNÁVKU, ABY BOLA ODOSLANÁ TEN ISTÝ DEŇ?
Do 13:00 - samozrejme len v pracovných dňoch.

BEHOM NÁKUPU ...


MÔŽEM SI VYZDVIHNÚŤ OBJEDNANÉ VÝROBKY OSOBNE?
Answear.sk poskytuje len zásielkový predaj a preto neumožňuje osobný odber objednaného tovaru. Sústredili sme sa na úspešné cenové jednanie s jednou z najlepších kuriérskych spoločností na slovenskom trhu. Výsledok je taký, že dostanete objednaný tovar rýchlo a spoľahlivo, priamo k Vám domov (alebo do firmy).

MÁM UŽ V OBCHODE ÚČET, ALE NEMÔŽEM SA PRIHLÁSIŤ. CO MÁM UROBIŤ?
Jedným s najčastejších dôvodov je chybne uvedené prihlasovacie meno (emailová adresa) alebo heslo pre prihlásenie k účtu. Pokiaľ ste heslo zabudli - kliknite prosím na odkaz „Pripomenúť heslo", ktorý sa nachádza na prihlasovacej stránke. Nové, náhodne vygenerované heslo bude zaslané na emailovú adresu uvedenú behom registrácie. Ak sa prihlásenie nepodarilo ani po zadaní správneho hesla - kontaktujte nás, určite Vám pomôžeme.

NEMÔŽEM SPUSTIŤ VIDEÁ NA STRÁNKACH OBCHODU. CO MÁM UROBIŤ?
Upevnite sa, že máte na svojom počítači nainštalovaný Adobe Flash Player. Pokiaľ nie, kliknite prosím na vyššie uvedený odkaz, vyberte a nainštalujte požadovaný program.

MÔŽE SA STAŤ, ŽE BUDE MÔJ ÚČET ZABLOKOVANÝ?
Administrátor obchodu má právo zablokovať účet používateľa v prípade zmeny pravidiel. Pokiaľ táto situácia nastala, kontaktujte nás a situáciu určite vyriešime.

MÔŽEM ZA OBJEDNÁVKU ZAPLATIŤ KLASICKÝM PREVODOM?
Áno, ale prostredníctvom systému elektronických platieb GoPay. Stačí vytvoriť objednávku, zvoliť typ platby - bankový prevod. Vygenerovaný formulár vytlačte alebo prepíšte údaje do prázdneho formulára pre prevod.

AKO NAJLEPŠIE VYBRAŤ SPRÁVNU VELKOSŤ?
Pri každom výrobku sme umiestnili tabuľku veľkostí. Stačí len kliknúť na odkaz "Tabuľka veľkostí" na karte výrobku a pri výbere napr. blúzky sa riaďte uvedenými v nej parametrami. Je dôležité držať sa údajov v tabuľke pripojenej k výrobku, pretože sa môžu líšiť v závislosti na značke alebo pre určenie (veľkosti dámske či pánske). Určenie správnej veľkosti vyžaduje zmeranie svojej veľkosti a porovnanie s veľkosťami v tabuľke. Pre uľahčenie sme pripravili krátky návod na to ako správne zmerať jednotlivé partie.

PRI OČAKÁVANIU NA ZÁSIELKU ...


BOLA MOJA ZÁSIELKA UŽ ODOSLANÁ?
Informácie o aktuálnom stave objednávky sú dostupné na stránkach „Môj účet" (len pre registrovaných uživateľov). Ďalej obdržíte na email, uvedený v objednávke, informácie o aktuálnom stave objednávky („prijatá v realizácií", „odoslaná" a pod.).

KEDY KURIÉRSKA SLUŽBA DORUČUJE ZÁSIELKY?
Naša zmluva s kuriérskou službou predpokladá doručenie obvykle do 48 hodín od dňa podania objednávky.

KURIÉR PRIŠIEL SO ZÁSIELKOU, ALE NEBOL SOM DOMA. ČO MÁM ROBIŤ?
Kuriér by mal dodanie ešte dvakrát opakovať na uvedenú adresu. Táto možnosť je garantovaná službou, s ktorou naše zásielky doručujeme. Samozrejme nie je to spojené so žiadnymi ďalšími poplatkami.

MÔŽEM ZÁSIELKU OBDRŽAŤ V SOBOTU?
V súčasnej dobe umožňujeme dodávky objednávok len v pracovných dňoch.

ČO AK BUDE ZÁSIELKA POČAS PREPRAVY POšKODENÁ?
V takom prípade je nutné predovšetkým zásielku od kuriéra nepreberať. Ak zásielka vzbudzuje pochybnosti a obal je napr. poškodený, odmietnite zásielku prevziať a informujte nás o vzniku tejto situácie. Budeme sa snažiť čo najrýchlejšie zaslať nový tovar alebo Vám vrátiť uhradenú sumu.
Dôkladnejšia kontrola balíka je možná len po uhradení platby a po podpísaní prepravného dokladu. V skutočnosti kuriér nie je povinný podieľať sa na tomto procese, ale môžete ho požiadať, aby počkal kým zásielku skontrolujete. V prípade, že s tým kuriér nebude súhlasiť, pamätajte (prípadne mu pripomeňte), že v prípade poškodenia bude musieť prísť ešte raz aby spísal protokol o škode.
Pri zistení škody a spísaní protokolu zostáva zásielka u adresáta. Garantujeme, že Vám pomôžeme s procesom spätného odoslania tovaru do nášho obchodu a s ďalším vybavením celej záležitosti.

JE MOŽNÉ "ODLOŽIŤ" ODOSLANIE OBJEDNÁVKY NA NESKÔR?
Samozrejme je to možné, ale len ak tovar nebol skompletizovaný v sklade a odovzdaný kuriérovi. Ak je objednávka v procese realizácie, kontaktujte čo najskôr naše zákaznícke centrum alebo uveďte požiadavku o odloženie termínu odoslania do "Pripomienky k objednávke".

BUDE MA KURIÉR PRED DORUČENÍM KONTAKTOVAŤ?
Kuriér nie je povinný kontaktovať adresáta zásielky pred dodávkou, preto Vám toto nie sme schopní zaručiť. V skutočnosti je to individuálna záležitosť každého doručiteľa, ale zo skúseností vieme, že kuriér obvykle volá adresátovi pred dodaním (obyčajne ráno pred doručením).

ZÁSIELKA BOLA ÚSPEŠNE DORUČENÁ...


V AKOM ČASE MÔŽEM KONTAKTOVAŤ ZÁKAZNÍCKE CENTRUM?
Naši konzultanti v zákazníckom centre sú k dispozícii v pracovných dňoch, od pondelka do piatku, od 9:00 do 17:00.

AKÉ DOKLADY MUSIA BYŤ PRILOŽENÉ K ZÁSIELKE?
K zásielke prikladáme daňový doklad a tiež "dokument k vráteniu tovaru".

MÔŽEM VRÁTIŤ SPODNÉ PRÁDLO?
Spodná bielizeň, rovnako ako každý iný výrobok ponúkaný v našom obchode, môžete vrátiť do 30 pracovných dní odo dňa doručenia zásielky. Podmienkou je vrátenie nového tovaru, nepoužitého, s kompletnými štítkami, bez známok opotrebovania a zápachu (napr. po dezodorantoch).

JE MOŽNÉ VYMENIŤ JEDNU ČASŤ SÚPRAVY NAPR. ZA VÄČŠIU?
Súprava (napr. spodného prádla) je nerozdeliteľným celkom a nie je možné vymeniť ich jednotlivé časti. Aj pri reklamácií či vráteniu tovaru musia byť dodané všetky ich časti.

ČO MÁM ROBIŤ, AK KURIÉR DORUČI POŠKODENÚ ZÁSIELKU, ALE NEBOL SPÍSANÝ PROTOKOL O ŠKODE?
V takýchto situáciách je reklamácia tovaru poškodeného počas prepravy komplikovaná, ale napriek tomu je možná. Ak bude zásielka prevzatá bez predchádzajúcej prehliadky, je nutné čo najrýchlejšie kontaktovať kuriérsku spoločnosť DPD SK SRO na telefónnom čísle 18 373 alebo Slovenskú poštu na čísle 840 111 244 a nahlásiť požiadavku na spísanie protokolu o škode. Zásielky na Slovensko sú teraz doručované obvykle do 48 hodín. Keď príde kuriér, spíšte s ním protokol, uveďte v ňom presne všetky detaily. Venujte prosím pozornosť tomu, aby bol dokument vyplnený podľa skutočného stavu veci.

Pamätajte, aby bol tovar počas písania protokolu zabalený do rovnakého materiálu v ktorom bol od kuriéra prevzatý. Je to veľmi dôležité pre kladné vybavenie reklamácií.
Vyplnený a podpísaný protokol zašlite k nám spolu s reklamovaným tovarom. Pre istotu si pred odovzdaním balíka kuriérovi urobte kópiu dokladu.

Prihláste sa k odberu newsletteru a získajte zľavu 10€
Povedzte nám niečo o sebe, vďaka tomu Vám prispôsobíme zasielané ponuky.
Ďakujeme, že ste sa prihlásili k odberu newslettera.
Na zadanú emailovú adresu sme Vám zaslali správu.
Čo získate?
  • 10 EUR na prvé nákupy
  • prístup k jedinečným ponukám
  • možnosť predčasného využitia akcií
  • informácie o novinkách v našom e-shope
* Zľava je jednorázová, vzťahuje sa na celý sortiment ANSWEAR.sk a platí pri nákupe za min. 40 EUR
zavrieť
Táto stránka používa súbory cookies v záujme poskytovania služieb v súlade s Ochrana osobných údajov. Môžete si nastaviť spôsob ukladania alebo prístup k súborom cookies vo Vašom prehliadači alebo v nastaveniach služby.
zavrieť