Často kladené otázky

Vyberte si tému, ktorá Vás zaujíma a pozrite si odpoveď nižšie

ZÁKAZNÍCKE CENTRUM

Ako môžem kontaktovať zákaznícke centrum?

Sme Vám k dispozícií na telefónnom čísle 02 3332 2913 alebo nám napíšte na obchod@answear.sk

V akom čase môžem kontaktovať zákaznícke centrum?

Naši konzultanti v zákazníckom centre sú k dispozícii v pracovných dňoch, od pondelka do piatku, od 9:00 do 17:00.

Môže konzultant vytvoriť objednávku za mňa?

Konzultant nemôže vytvoriť objednávku v mene zákazníka. Všetky transakcie sú prijímané elektronicky a nákup vykonáva zákazník na adrese www.ANSWEAR.sk

ZĽAVOVÉ KÓDY A ANSWEAR CLUB

Môžem v objednávke použiť súčasne zľavový kód a Answear Club body?

Pri tvorení objednávky nemôžete použiť zároveň zľavový kód a Answear Club body. Tieto dve zľavy nie je možné spájať.

Môžem v jednej objednávke použiť viac ako jeden zľavový kód?

Pri objednávke môžete použiť iba jeden zľavový kód. Zľavy nie je možné spájať.

Prihlásil/a som sa k odberu newslettera a nedostal/a som zľavový kód. Čo mám robiť?

Skontrolujte všetky priečinky vo svojej e-mailovej schránke, niekedy e-mail trafí do priečinka Spam. Ak ste nedostali e-mail so zľavovým kódom, obráťte sa na Zákaznícke centrum na tel.č. 02 3332 2913 alebo nám napíšte na obchod@answear.sk

Nefunguje mi zľavový kód. Čím to môže byť spôsobené?

Skontrolujte, či ste zľavový kód napísali správne (zbytočná medzera, bez diakritických znakov itď.). Pamätajte, že niektoré zľavové kódy majú dátum platnosti a platia len na vybrané produkty. Môžete sa tiež obrátiť na naše Zákaznícke centrum na tel.č. 02 3332 2913 alebo nám napísať e-mail na obchod@answear.sk, a my Vám skontrolujeme platnosť zľavového kódu.

Na moju e-mailovú adresu som dostal/a narodeninový bonus. Ako to funguje?

Členom Answear Clubu dávame vždy narodeninový bonus. Deň pred zaregistrovanými narodeninami Vám pošleme bonus vo forme dodatočných Answear bodov. Bonus bude aktívny po prihlásení na Váš účet. Prihlásiť sa musíte v priebehu 7 dní. Platnosť bodov po prihlásení sa na účet je 14 dní. Ak chcete tieto dodatočné body využiť, vytvorte objednávku s využitím Answear bodov.

Prečo musím zadávať dátum narodenia pri registrácii do Answear Clubu?

Informáciu o dátume narodenia využívame pre štatistické účely a Vám umožňuje získať dodatočný bonus k narodeninám. Zhromažďované údaje nepoužívame na marketingové účely, ani ich nesprístupňujeme tretím stranám.

Ako použiť Answear body pri vytvorení objednávky?

Nazbierané Answear body môžete použiť na zaplatenie svojich nákupov. Môžete pokryť až 50% hodnoty objednávky. Answear body sa vzťahujú na tovar v základnej cene. Ak je tovar zlacnený, tak pri využití Answear bodov sa body odpočítajú od základnej nezlacnenej ceny produktu.

Prečo nemôžem v košíku použiť všetky svoje Answear body?

Answear Club body nebudete môcť využiť:

  • ak body nie sú ešte aktívne. Aktivujú sa po 30 dňoch od nákupu.
  • ak ste v košíku zadali tiež zľavový kód.
  • ak produkt, na ktorý skúšate použiť body je už zlacnený na 50% svojej prvej nezlacnenej hodnoty. Napr: Ak produkt mal základnú nezlacnenú cenu 100 Eur, následne bol zlacnený na 50 EUR, tak jeho hodnotu už nie je možné ešte viac znížiť s pomocou Answear club bodov.

Ak som vrátil/a tovar zaplatený Answear bodmi, kedy sa mi body vrátia na účet?

Answear body sa Vám aktivujú nasledujúci deň potom, ako obdržíte email o prijatí vráteného produktu na náš sklad.

Ako sa stať členom Answear Club?

Účet môžete vytvoriť v niekoľkých miestach na stránke:

  • na hlavnej stránke v pravom rohu,
  • počas objednávania tovaru, tlačítko "Vytvoriť účet",
  • po vytvorení objednávky, pod zhrnutím objednávky v spodnej časti stránky,

PLATBA

Ako môžem zaplatiť za objednávku?

ANSWEAR.sk poskytuje dve možnosti platby:

  • na dobierku: za objednávku zaplatíte kuriérovi pri prevzatí objednávky. Môžete platiť hotovosťou aj kartou.
  • online platba: s pomocou platobnej brány Gopay.

ТЕCHNICKÉ PROBLÉMY

Ako sa odhlásiť z odberu newslettera?

V každom newsletteri v dolnej časti môžete nájsť odkaz, ktorým sa môžete odhlásiť z dostávania marketingových emailov. Svoju požiadavku môžete tiež nahlásiť na Zákazníckom centre zaslaním správy na obchod@answear.sk.

Nedostávam e-mailové správy z Answear.sk, čo mám urobiť?

Skontrolujte, či e-maily nie sú v priečinku SPAM. Skontrolujte, či váš zákaznícky účet je vytvorený na platnú e-mailovú adresu. Ak je vaša e-mailová adresa správna a správy nie sú v priečinku SPAM, kontaktujte nás, určite vám pomôžeme :)

Môže byť môj účet zablokovaný?

Administrátor obchodu má právo zablokovať účet ak uzná, že zákaznik porušil obchodné pravidlá. V prípade, že došlo k takej situácii, kontaktujte nás a my tento problém určite vyriešime.

Chcem zrušiť svoj účet. Ako to môžem spraviť?

Ak chcete odstrániť účet, obráťte sa na naše Zákaznícke centrum na tel. č. 02 3332 2913 alebo nám napíšte správu na obchod@answear.sk.

Mám problém s prihlásením sa k účtu. Čo môžem spraviť?

Jedným z najčastejších dôvodov tejto situácie je nesprávne zadané prihlasovacie meno (e-mailová adresa) alebo heslo. Ak ste zabudli svoje heslo - kliknite na odkaz "Zabudli ste heslo?", ktoré sa nachádza na prihlasovacej stránke. Nové, vygenerované heslo bude odoslané na e-mailovú adresu uvedenú pri registrácii. Ak sa napriek novému heslu nemôžete prihlásiť - kontaktujte nás, určite vám pomôžeme :)

Nemôžem spustiť videá na stránkach obchodu. Čo mám urobiť?

Uistite sa, že máte na svojom počítači nainštalovaný Adobe Flash Player. Pokiaľ nie, kliknite prosím na vyššie uvedený odkaz, vyberte a nainštalujte požadovaný program.

PRODUKTY

Môžem si objednať vypredaný produkt?

V prípade vypredaných produktov odporúčame využiť možnosť "Informovať o dostupnosti", ktorá sa nachadzá na vybranej vypredanej veľkosti daného produktu. Ak sa produkt znovu naskladní, dostanete od nás e-mailovú správu s informáciou, že produkt je znovu dostupný

Ako najrýchlejšie môžem nájsť produkt?

  • Pomocou vyhľadávača v pravom hornom rohu stránky.
  • Prejdite do hlavného menu (v hornej časti stránky) a prejdite do kategórií, ktorá Vás zaujíma.

DORUČENIE TOVARU

Koľko stojí doručenie objednávky?

Objednávky, ktoré prekročili hodnotu 40 EUR doručujeme zadarmo. Ak Vaša objednávka bola nižšia ako 40 EUR, doručenie tovaru stojí 2,90 EUR. Hodnotu doručenia Vám pripočítame k objednávke.

Do koľkej hodiny si môžem objednať, aby bola moja zásielka odoslaná ešte v ten istý deň?

Ak si v pracovných dňoch objednáte do 12:00, Vaša objednávka bude odoslaná z nášho skladu ešte v ten istý deň a balík Vám doručia na nasledujúci pracovný deň.

Ako rýchlo doručujete tovar?

Zásielky na Slovensko sú obvykle doručované do 24 hodín.

Kuriér prišiel so zásielkou, ale nebol/a som doma. Čo mám robiť?

Kuriér by mal dodanie na uvedenú adresu opakovať ešte dvakrát. Táto možnosť je garantovaná službou, s ktorou naše zásielky doručujeme. Samozrejme nie je to spojené so žiadnymi ďalšími poplatkami.

Môžem zásielku obdržať v sobotu?

V súčasnej dobe umožňujeme dodávky objednávok len v pracovných dňoch.

Čo ak bude zásielka počas prepravy poškodená?

V takom prípade je nutné predovšetkým zásielku od kuriéra nepreberať. Ak zásielka vzbudzuje pochybnosti a obal je napr. poškodený, odmietnite zásielku prevziať a informujte nás o vzniku tejto situácie. Budeme sa snažiť čo najrýchlejšie zaslať nový tovar alebo Vám vrátiť uhradenú sumu. Dôkladnejšia kontrola balíka je možná len po uhradení platby a po podpísaní prepravného dokladu. V skutočnosti kuriér nie je povinný podieľať sa na tomto procese, ale môžete ho požiadať, aby počkal kým zásielku skontrolujete. V prípade, že s tým kuriér nebude súhlasiť, pamätajte (prípadne mu pripomeňte), že v prípade poškodenia bude musieť prísť ešte raz aby spísal protokol o škode. Pri zistení škody a spísaní protokolu zostáva zásielka u adresáta. Garantujeme, že Vám pomôžeme s procesom spätného odoslania tovaru do nášho obchodu a s ďalším vybavením celej záležitosti.

Je možné "odložiť" odoslanie objednávky na neskôr?

Samozrejme je to možné, ale len v prípade, že tovar ešte nebol zabalený na sklade a odovzdaný kuriérovi. Pri vytváraní objednávky uveďte svoju požiadavku o neskoršom doručení do políčka "Komentár k objednávke". Ak je už objednávka v procese realizácie, kontaktujte čo najskôr naše zákaznícke centrum.

Bude ma kuriér pred doručením kontaktovať?

Kuriér nie je povinný kontaktovať adresáta zásielky pred dodávkou, preto Vám toto nie sme schopní zaručiť. V skutočnosti je to individuálna záležitosť každého doručiteľa, ale zo skúseností vieme, že kuriér obvykle volá adresátovi pred dodaním (obyčajne ráno pred doručením).

Čo mám robiť, ak kuriér doruči poškodenú zásielku, ale nebol spísaný protokol o škode?

V takýchto situáciách je reklamácia poškodeného tovaru počas prepravy komplikovaná, ale napriek tomu je možná. Ak bude zásielka prevzatá bez predchádzajúcej prehliadky, je nutné čo najrýchlejšie kontaktovať kuriérsku spoločnosť DPD SK SRO na e-mailovú adresu: dpd@dpd.sk a nahlásiť požiadavku na spísanie protokolu o škode. Zásielky na Slovensko sú teraz doručované obvykle do 24 hodín. Keď príde kuriér, spíšte s ním protokol, uveďte v ňom presne všetky detaily. Venujte prosím pozornosť tomu, aby bol dokument vyplnený podľa skutočného stavu veci. Pamätajte, aby bol tovar počas písania protokolu zabalený do rovnakého materiálu v ktorom bol od kuriéra prevzatý. Je to veľmi dôležité pre kladné vybavenie reklamácií. Vyplnený a podpísaný protokol zašlite k nám spolu s reklamovaným tovarom. Pre istotu si pred odovzdaním balíka kuriérovi urobte kópiu dokladu.

OBJEDNÁVKA

Krok po kroku, ako vytvoriť objednávku:

  • 1. Keď ste si vybrali produkt, ktorý Vás zaujal, vyberte jeho veľkosť a kliknite "Do košíka".
  • 2. V pravom hornom rohu nájdete tlačitko košíka, kde si môžete skontrolovať jeho obsah.
  • 3. Ak ste si vybrali už všetky produkty, vyberte možnosť "K pokladni".
  • 4. Ak ste registrovaný zákazník, vyberte možnosť "Mám účet". Ak nemáte účet, môžete si vybrať možnosť "Vytvoriť účet" alebo možnosť "Nákup bez registrácie"
  • 5. Vyplňte všetky požadované políčka a klinite "K pokladni".
  • 6. Vyberte spôsob doručenia platby.
  • 7. Kliknutím "Objednať a zaplatiť" vytvoríte objednávku.

Musím mať vytvorený účet aby som mohol/ mohla vytvoriť objednávku?

Nie je to nutné. Objednávku môžete vytvoriť bez vytvorenia účtu. Objednávka bude spracovaná, ale nebudete môcť využívať také funkcie ako sledovanie stavu objednávky, sledovanie pohybu zásielky, pristúp k histórií nákupov, účasť v súťažiach a akciách určených pre účastníkov AC Clubu a tiež bezplatné vrátenie tovaru, ktoré si od Vás vyzdvihne kuriér.

Môžem si objednať tovar na inú adresu, ako mám uvedenú v Mojom účte?

Objednávku môžeme odoslať na ľubovoľnú adresu uvedenú počas vytvárania objednávky. V doručovacích údajoch môžete vybrať možnosť "Iná adresa".

Môžem zmeniť obsah svojej objednávky?

Kontaktujte naše Zákaznícke centrum a my Vám skontrolujeme, či objednávku môžeme ešte zmeniť (napr. zmeniť doručovaciu adresu alebo produkt)

Nepodarilo sa mi dokončiť online platbu. Ako môžem dokončiť platbu?

Ak sa Vám nepodarilo dokončiť platbu, odkaz pre zopakovanie platby nájdete v e-mailovej správe o vytvorení objednávky. V prípade nejasností kontaktuje naše Zákaznícke centrum

Zaplatil/a som objednávku, finančné prostriedky boli stiahnuté z účtu a objednávka má stále stav "Očakáva na zaplatenie", čo mám urobiť?

Na adresu obchod@answear.sk pošlite e-mail s priloženým potvrdením o platbe. Situáciu vyriešime v čo najkratšom čase a budeme vás kontaktovať.

Ako môžem stornovať objednávku?

V prípade, že chcete zrušiť objednávku, kontaktuje naše Zákaznícke centrum na obchod@answear.sk alebo telefonicky na 02 3300 2548. Pokiaľ vaša objednávka nezostala odoslaná zo skladu, objednávku stornujeme.

Môžem dostať k objednávke faktúru?

Samozrejme, ku každej objednávke je vystavená faktúra. Doklad bude vložený do balíka. Predaj je realizovaný výhradne pre fyzické osoby (nie pre SZČO či firmy).

Ak vytvorím objednávku bez registrácie, dostanem e-mailovú správu o potvrdení objednávky?

Akákoľvek transakcia vytvorená na našej stránke je spojená s doručením potvrdenia na Vami uvedený e-mail. Preto nezáleží na tom, či si vytvoríte účet alebo ste urobili nákup bez registrácie- vždy dostanete zhrnutie s podrobnosťami na Vami uvedený e-mail.

Je možné vymeniť produkt?

Výmena nie je možná. Pokiaľ produkt nesplnil Vaše očakávania, postupujte v súlade s našimi podmienkami vrátenia tovaru.

VRÁTENIE A REKLAMÁCIA

Ako dlho musím čakať na spracovanie reklamácie?

Reklamácie sú spracovávané v priebehu maximálne 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.

Do kedy môžem reklamovať produkt?

Pre všetky výrobky zakúpené v obchode platia podmienky, ktoré Vám umožňujú reklamovať tovar z dôvodu nezhodnosti so zmluvou do 2 rokov od dátumu nákupu.

Krok za krokom - ako reklamovať výrobok?

1. Reklamačný formulár (stiahnúť formát .PDF) – vytlačte a dôkladne vyplňte. Reklamáciu bez priloženého formulára alebo s nesprávne vyplneným dokladom nebudeme bohužiaľ môcť prijať.

2. Pokiaľ nemáte možnosť vytlačenia reklamačného formulára, môžete taký formulár vypísať podľa vzoru aj ručne.

3. Pošlite reklamovaný tovar spolu s reklamačným formulárom na adresu: DPD SK s.r.o.
ANSWEAR SK
Na Skalu 504/3
SK - 01341 Dolný Hričov

 

4. Reklamácie sú spracovávané v priebehu maximálne 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.

5. V prípade odôvodnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený na iný (plnohodnotný), a ak to nebude možné (napr. chýbajúci výrobok na sklade) - vrátime Vám hodnotu ceny výrobku.

PAMÄTAJTE: Reklamovaný výrobok posielate na vlastné náklady a zodpovednosť. Preto si zvoľte bezpečný spôsob dodania zásielky, napr. využite služby kuriéra alebo pošlite balík s potvrdením odoslania. Neposielajte nám zásielky na dobierku - nemáme technickú možnosť prevzatia takej zásielky.

Môžem vrátiť spodné prádlo?

Spodná bielizeň, rovnako ako každý iný výrobok ponúkaný v našom obchode, môžete vrátiť do 30 pracovných dní odo dňa doručenia zásielky. Podmienkou je vrátenie nového tovaru, nepoužitého, s kompletnými štítkami, bez známok opotrebovania a zápachu (napr. po dezodorantoch).

Ako mi vrátite peniaze za objednávku?

Uvedťe prosím na formulári vrátenia číslo účtu, na ktoré Vám vrátime peniaze za Vašu objednávku.

Ako zistím stav môjho vrátenia?

Ak ste vrátenie vytvorili cez svoj účet, jeho stav si môžete skontrolovať v záložke Vrátenia. O priebehu vrátenia Vás budeme informovať e-mailom.

Ako dlho trvá spracovanie vrátenia?

Vrátenie platby trvá 5-14 dní v súlade s platnými právnymi predpismi. Nezabudnite napísať na formulári vrátenia číslo účtu, urýchlite tým vrátenie peňazí.

Ako môžem vrátiť tovar?

1. Pokiaľ ste urobili objednávku ako zaregistrovaný používateľ a jej hodnota presahuje 40 €, máte nárok na bezplatné vrátenie na území Slovenskej republiky. Vrátený tovar bude prijatý kuriérom spoločnosti DPD SK. Prihláste sa na svoj účet, otvorte záložku „Vrátenie tovaru“. Vyberte veci, ktoré chcete vrátiť. Následne vyberte miesto, kde ma kuriér vyzdvihnúť Váš balík. Vyplnený formulár pribaľte k tovaru. Balík odovzdajte kuriérovi, ktorý vyzdvihne Vašu zásielku na dohodnutej adrese.

2. Pokiaľ ste urobili objednávku po ako zaregistrovaný používateľ a jej hodnota presahuje 40 €, môžete tovar vrátiť bezplatne v pobočkách Zásielkovne. V balíku s objednávkou nájdete adresný štítok Zásielkovne s označením Packeta.com na vrátenie tovaru. Neregistrujte vrátenie dodatočne vo vašom účte. Vyplňte formulár na vrátenie alebo priložte akékoľvek iné jednoznačné odstúpenie od zmluvy. Tovar zabaľte spoločne s formulárom a na balík nalepte adresný štítok s označením Packeta.com. Balík s tovarom, ktorý chcete vrátiť, zaneste do ľubovoľnej pobočky Zásielkovne. Ich zoznam nájdete tu: https://www.zasielkovna.sk/pobocky

3. Pokiaľ Vaša objednávka nespĺňa podmienky bezplatného vrátenia, vyplňte prosím formulár pre vrátenie alebo akékoľvek iné jednoznačné odstúpenie od zmluvy. Vrátený výrobok zabaľte a spoločne s formulárom pošlite na adresu: DPD SK s.r.o., Na skalu 504/3, 013 41 Dolný Hričov s poznámkou „Answear.SK-vrátenie tovaru”. Postarajte sa o bezpečnosť Vašej zásielky. Odporúčame využiť službu kuriérskych spoločnosti alebo podávať balíky doporučene s podacími lístkami.

Vytvoril/a som vrátenie cez svoj účet. Aké doklady mám pripraviť pre kuriéra?

Kuriér bude mať pripravený adresný štítok. Uistite sa, že vo vnútri balíka na vrátenie sa nachádza formulár pre vrátenie tovaru. Budeme vďační, ak do balíka s vráteným tovarom priložíte originál faktúry, kópiu faktúry alebo doklad o zaplatení, uľahčí nám to spracovanie vrátenia tovaru.

Môžem tovar vrátiť do Odberného miesta v Prahe?

Answear.sk poskytuje len tri spôsoby vrátenia tovaru. Bezplatné vrátenie, ktoré u Vás doma vyzdvihne kuriér, bezplatné vrátenie cez Zásielkovňu alebo vrátenie na vlastné náklady odoslané na adresu DPD SK s.r.o., ANSWEAR SK, Na Skalu 504/3, 01341 Dolný Hričov. Vrátenie, ktoré je odoslané iným spôsobom, predlžuje jeho spracovanie a spojené s tým vrátenie finančných prostriedkov na Váš účet. Nemáme možnosť technicky obslúžiť vrátenia slovenských objednávok odoslaných do českých odberných miest. V prípade otázok kontaktuje naše Zákaznícke centrum.