logo answear

Reklamácia

Pre všetky výrobky zakúpené v obchode platia podmienky, ktoré Vám umožňujú reklamovať tovar z dôvodu nezhodnosti so zmluvou do 2 rokov od dátumu nákupu.
 
Krok za krokom - ako reklamovať výrobok?

  1. Reklamačný formulár (stiahnúť formát .PDF)  – vytlačte a dôkladne vyplňte, čo nám uľahčí proces. 
  2. Pokiaľ nemáte možnosť vytlačenia reklamačného formulára, môžete taký formulár vypísať podľa vzoru aj ručne.
  3. Pošlite reklamovaný tovar spolu s reklamačným formulárom na adresu:

GLS Slovakia s.r.o

ANSWEAR.COM

Budča 1039

962 33  Budča

Slovakia


s poznámkou "REKLAMÁCIA"

  1. Zabalený tovar spolu s formulárom podajte na pošte ako "Balík na adresu". Zásielky odoslané iným spôsobom nie sme schopní prebrať.
  2. Reklamácie sú spracovávané v priebehu maximálne 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.
  3. V prípade odôvodnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený na iný (plnohodnotný), a ak to nebude možné (napr. chýbajúci výrobok na sklade) - vrátime Vám hodnotu ceny výrobku.


PAMÄTAJTE:
Reklamovaný výrobok posielate na vlastné náklady a zodpovednosť. Preto si zvoľte bezpečný spôsob dodania zásielky, napr. využite služby kuriéra alebo pošlite balík s doporučením. Neposielajte nám zásielky na dobierku - nemáme technickú možnosť prevzatia takej zásielky.

 

V prípade akýchkoľvek otázok sme Vám k dispozícii tel. čísle 421277277515 alebo možete použiť kontaktný formulár.

SÚBORY NA STIAHNUTIE:

Reklamačný formulár.pdf