Kuriérska služba GLS
1. Zásielky doručované kuriérskou službou GLS https://gls-group.eu/SK/sk/home
Náklady na doručenie
- Dopravné pri objednávkách do 60 EUR je 3.90 EUR
- Objednávky nad 60 EUR Vám doručíme ZADARMO!
Informuje ma kuriér pred doručením zásielky?
Vo väčšine prípadov kuriéri volajú adresátom vopred, ale nemôžeme Vám to zaručiť - kuriér nie je povinný takto postupovať. Každý zákazník obdrží v deň doručenia SMS s informáciou o čísle zásielky a telefónnym číslom na doručujúce depo.
Čo ak sa zásielka oneskorí?
Najjednoduchšie je skontaktovať sa s dopravcom GLS
- Kontakt: +421 45 52 42 500 alebo 18 585
Pred prevzatím zásielku skontrolujte. V prípade poškodenia počas prepravy spíšte s kuriérom zápis o poškodení a obráťte sa na naše zákaznícke centrum.
2. ZÁSIELKOVŇA - novinka!
Nový spôsob doručenia na viac ako 750 výdajných miest po celom Slovensku.
Náklady na doručenie:
- Dopravné pri objednávkach do 60 EUR je 3.90 EUR
- Objednávky nad 60 EUR Vám doručíme ZADARMO!
Spôsob platby:
- Len online platba
Ako to funguje?
1. Počas objednávky tovaru, v spôsobe doručenia, si vyberiete výdajné miesto Zásielkovňa, ktoré máte najbližšie.
2. Hneď ako odovzdáme tovar k preprave, vám zásielkovňa pošle e-mail s trasovacím číslom. Zásielku môžete sledovať na https://www.zasielkovna.sk/vyhladavanie
3. Po doručení zásielky na vami zvolené výdajné miesto vám Zásielkovňa pošle SMS a e-mail s heslom pre vyzdvihnutie zásielky. Od tejto chvíle si ju môžete kedykoľvek do 7 dní vyzdvihnúť. (Počas vianočnej sezóny môže byť doba dočasne skrátená na 5 dní)
Zoznam pobočiek sa nachádza pri výbere spôsobu doručenia v objednávke a na hlavnej stránke Zásielkovni https://www.zasielkovna.sk/pobocky
Kedy obdržím objednaný tovar?
Objednávka prijatá v pracovné dni:
Do 16:00 – odosielame v ten istý pracovný deň
Po 16:00 – odosielame v prvý alebo druhý nasledujúci pracovný deň po dni vytvorenia objednávky.
Pokiaľ objednávka online (platobnou kartou, online prevodom) bude uhradená a platba zaúčtovaná na našom účte pred 16:00 hod, bude odoslaná v ten istý pracovný deň . V prípade vyťaženia platobnej brány na niekoľko minút či desiatok minút może zaúčtovanie trvať, preto Vás prosíme o platbu s časovou rezervou pred 16:00.
Objednávka prijatá cez víkend alebo cez sviatky:
Odoslaná v prvý alebo druhý pracovný deň nasledujúci po dni podania objednávky
Deklarované termíny realizácie objednávky sa môžu zmeniť v prípade neprítomnosti zákazníka, komplikácií pri kontakte kuriéra so zákazníkom alebo z nepredvídateľných dôvodov na strane kuriérskej služby.
Pamätajte, že všetky výrobky v ponuke obchodu sú SKLADOM! :)