Sprievodca nákupom

  Doručenie

  Platba

  Vrátenie tovaru

  Reklamácia

 

 

DORUČENIE

Dopravné pri objednávkách do 49,99 EUR je 3.90 EUR

Objednávky nad 50 EUR Vám doručíme ZADARMO!

 

V mobilnej aplikácií môžete využiť dva spôsoby doručenia:

1. Kuriérska služba GLS

Náklady na doručenie

  • Dopravné pri objednávkách do 49.99 EUR je 3.90 EUR

  • Objednávky nad 50 EUR Vám doručíme ZADARMO!


Informuje ma kuriér pred doručením zásielky?
Vo väčšine prípadov kuriéri volajú adresátom vopred, ale nemôžeme Vám to zaručiť - kuriér nie je povinný takto postupovať. Každý zákazník obdrží v deň doručenia SMS s informáciou o čísle zásielky a telefónnym číslom na doručujúce depo.

Čo ak sa zásielka oneskorí?
Najjednoduchšie je skontaktovať sa s dopravcom GLS

Pred prevzatím zásielku skontrolujte. V prípade poškodenia počas prepravy spíšte s kuriérom zápis o poškodení a obráťte sa na naše zákaznícke centrum.

2. Packeta 

Spôsob doručenia na viac ako 750 výdajných miest po celom Slovensku.

Náklady na doručenie:

  • Dopravné pri objednávkách do 49.99 EUR je 3.90 EUR

  • Objednávky nad 50 EUR Vám doručíme ZADARMO!

Spôsob  platby:

  •  Len online platba

Ako to funguje?
1.    Počas objednávky tovaru, v spôsobe doručenia, si vyberiete výdajné miesto Packeta, ktoré máte najbližšie.
2.    Hneď ako odovzdáme tovar k preprave, vám Packeta pošle e-mail s trasovacím číslom. Zásielku môžete sledovať na TU
3.    Po doručení zásielky na vami zvolené výdajné miesto vám Packeta pošle SMS a e-mail s heslom pre vyzdvihnutie zásielky. Od tejto chvíle si ju môžete kedykoľvek do 7 dní vyzdvihnúť. (Počas vianočnej sezóny môže byť doba dočasne skrátená na 5 dní)
 

Zoznam pobočiek sa nachádza pri výbere spôsobu doručenia v objednávke a na hlavnej stránke Packety TU

 

Kedy obdržím objednaný tovar?

Objednávka prijatá v pracovné dni:

GLS:
Do 16:00 – odosielame v ten istý pracovný deň
Po 16:00 – odosielame v prvý alebo druhý nasledujúci pracovný deň po dni vytvorenia objednávky.

Packeta:
Do 13:00 – odosielame v ten istý pracovný deň
Po 13:00 – odosielame v prvý alebo druhý nasledujúci pracovný deň po dni vytvorenia objednávky.

Pokiaľ objednávka online (platobnou kartou, online prevodom) bude uhradená a platba zaúčtovaná na našom účte pred 13:00 hod (Packeta) alebo 16:00 hod (GLS), bude odoslaná v ten istý pracovný deň . V prípade vyťaženia platobnej brány na niekoľko minút či desiatok minút może zaúčtovanie trvať, preto Vás prosíme o platbu s časovou rezervou pred 13:00 hod alebo 16:00 hod.


Objednávka prijatá cez víkend alebo cez sviatky:
Odoslaná v prvý alebo druhý pracovný deň nasledujúci po dni podania objednávky


Deklarované termíny realizácie objednávky sa môžu zmeniť v prípade neprítomnosti zákazníka, komplikácií pri kontakte kuriéra so zákazníkom alebo z nepredvídateľných dôvodov na strane kuriérskej služby.

 

Späť hore 

 

PLATBA

Za svoju objednávku môžete zaplatiť online platbou alebo pri prevzatí od kuriéra.

Online:

Platbu on-line na anwear.sk obsluhuje platobná brána PayU. Pokiaľ si zvolíte platbu on-line:

  • Môžete zaplatiť platobnou kartou:

Platobné karty, ktoré môžu byť využité  v rámci Slovenskej republiky:

MasterCard, MasterCard Electronic, Visa, Visa Electron, Maestro

  • Môžete zaplatiť prevodom on-line, ktorý je spracovaný okamžite:

Banky, ktoré v rámci Slovenskej republiky podporujú platby okamžite:

VÚB BankaTatra BankaPoštová BankaSlovenská sporiteľňa

  • Môžete zaplatiť aj pomocou elektronickej platby PayU.
  • Môžete zaplatiť aj pomocou VIAMO 

 

OTÁZKY A ODPOVEDE:

Účtujete si ďalšie poplatky napr. za platbu kartou?

Nie, žiadne ďalšie poplatky za zvolený typ platby neúčtujeme.

Ako rýchlo zaúčtujete platbu na účte?

Všetko zaleží na zvolenom spôsobe platby. Overenie platby platobnou kartou alebo online prevodom zvyčajne trvá len niekoľko minút.

Na dobierku:

Za svoju objednávku, môžete zaplatiť pri prevzatí od kuriéra GLS:

  • zaplatiť môžete hotovosťou alebo kartou.
  • v prípade platby hotovosťou si nezabudnite v deň doručenia zásielky pripraviť dostatočnú peňažnú hotovosť.

 

Späť hore 

 

VRÁTENIE TOVARU

Vrátenie tovaru? Je to jednoduché!

  • Máte právo vrátiť zakúpený tovar behom 30 dní odo dňa obdržania zásielky.
  • Nemusíte ani uvádzať dôvod vrátenia aj keď budeme vdační za takú informáciu - využijeme ju pri príprave ponuky a vylepšovaniu fungovania obchodu.

Krok za krokom - ako vrátiť tovar?
V závislosti od hodnoty Vašej objednávky môžete využiť jednu z troch možností vrátenia:

Registrovaný klient s objednávkou nad 50 € (bez poštovného):

A. BEZPLATNÉ VRÁTENIE CEZ PACKETU
B. BEZPLATNÉ VRÁTENIE KURIÉROM GLS

Registrovaný klient s objednávkou pod 50 € alebo neregistrovaný bez ohľadu na hodnotu objednávky:

C. ODOSLANIE NA VLASTNÉ NÁKLADY

                                                                                                       

A. BEZPLATNÉ VRÁTENIE CEZ PACKETU

  • Pokiaľ ste urobili objednávku po ako zaregistrovaný používateľ a jej hodnota presahuje 50 € (bez poštovného), môžete tovar vrátiť bezplatne v pobočkách Packety.
  • V balíku s objednávkou nájdete adresný štítok s označením Packeta.com na vrátenie tovaru.
  • Neregistrujte vrátenie dodatočne vo vašom účte.
  • Vyplňte formulár na vrátenie alebo priložte akékoľvek iné jednoznačné odstúpenie od zmluvy.
  • Tovar zabaľte spoločne s formulárom a na balík nalepte adresný štítok s označením Packeta.com.
  • Balík s tovarom, ktorý chcete vrátiť, zaneste do ľubovoľnej pobočky Packety. Ich zoznam nájdete tu: https://www.packeta.sk/pobocky/

Pamätajte:    

* Môžte tiež vyplniť a poslať Formulár odstúpenia od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpeniu od zmluvy aj elektronicky na emailovú adresu obchod@answear.sk.

* Vrátenie platby trvá 5-14 dní v súlade s platnými právnymi predpisami. 

 

B. BEZPLATNÉ VRÁTENIE KURIÉROM GLS

  • Ak hodnota tovaru v objednávke prekročila 50€ (bez poštovného) a Vy ste urobili objednávku ako prihlásený používateľ, môžete využiť bezplatné vrátenie tovaru.
  • Pred začatím procedúry bezplatného vrátenia sa prihláste na svôj účet na ANSWEAR.sk a kliknite na záložku Vrátenie. Následne vyplňte povinné políčka.
  • Môžete zakaždým vrátiť niekoľko objednávok, ktoré spĺňajú podmienky bezplatného vrátenia (pokiaľ ich hodnota prekročila 50€ a neuplynulo 30 dní od dátumu ich dodania). V záložke Vrátenia  bude dostupný celý zoznam objednávok, ktoré spĺňajú podmienky pre bezplatné vrátenie.
  • Tovar zabaľte spoločne s formulárom.
  • Na balík nelepte žiadny adresný štítok. Kuriér bude mať vlastný adresný štítok.
  • Klient zodpovedá za prípadné zníženie hodnoty tovaru v súlade s obchodnými podmienkami Answear.sk a právnymi predpismi. Budeme vďační, ak nám tovar vrátite v originálnom balení od výrobcu.

Pamätajte:    

* Môžte tiež vyplniť a poslať Formulár odstúpenia od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpeniu od zmluvy aj elektronicky na emailovú adresu obchod@answear.sk.

* Vrátenie platby trvá 5-14 dní v súlade s platnými právnymi predpisami. 

                                                                                                                          

C. ODOSLANIE NA VLASTNÉ NÁKLADY

  • Pokiaľ ste urobili objednávku ako zaregistrovaný používateľ a hodnota Vašej objednávky neprekročila hodnotu 50€, alebo ste urobili objednávku ako neregistrovaný používateľ, môžete vrátiť tovar klasickým spôsobom a odoslať zásielku na vlastné náklady. Vyplňte formulár pre vrátenie tovaru priložený k zásielke. Môžete si ho stiahnuť aj TU >
  • Môžte tiež vyplniť a poslať Formulár odstúpenia od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpeniu od zmluvy aj elektronicky.
  • Klient zodpovedá za prípadné zníženie hodnoty tovaru v súlade s obchodnými podmienkami Answear.sk a právnymi predpismi. Budeme vďační, ak nám tovar vrátite v originálnom balení od výrobcu.
  • Zabalený tovar spolu s formulárom podajte na pošte ako "Balík na adresu". Zásielky odoslané iným spôsobom nie sme schopní prebrať.
  • Tovar odošlite na adresu:

GLS Slovakia s.r.o

ANSWEAR.COM

Budča 1039

962 33 Budča

Slovakia


s poznámkou " Answear.sk - vrátenie"

Pamätajte:

* Vyplnený „Formulár pre vrátenie tovaru” alebo „Formulár odstúpenia od zmluvy” pripojte prosím k balíku.
* Vrátenie platby trvá 5-14 dní v súlade s platnými právnymi predpisami. 
* Poštové náklady spojené s vrátením tovaru Vám nevraciame.
* Neposielajte nám zásielky na dobierku - nemáme technickú možnosť prevzatia takej zásielky.
* Vzhľadom k bezpečenstvu zásielky a rýchlosti jej dodania doporučujeme odoslať tovar kuriérskou spoločnosťou alebo poštou s využitím možnosti „Potvrdenia odoslania“ alebo „Doporučený balík“.
* Nemusíte pribaľovať doklad o zaplatení.

 

Späť hore 

 

REKLAMÁCIA

Pre všetky výrobky zakúpené v obchode platia podmienky, ktoré Vám umožňujú reklamovať tovar z dôvodu nezhodnosti so zmluvou do 2 rokov od dátumu nákupu.
 
Krok za krokom - ako reklamovať výrobok?

  1. Reklamačný formulár (stiahnúť formát .PDF)  – vytlačte a dôkladne vyplňte. Reklamáciu bez priloženého formulára alebo s nesprávne vyplneným dokladom nebudeme bohužiaľ môcť prijať.
  2. Pokiaľ nemáte možnosť vytlačenia reklamačného formulára, môžete taký formulár vypísať podľa vzoru aj ručne.
  3. Pošlite reklamovaný tovar spolu s reklamačným formulárom na adresu:

GLS Slovakia s.r.o

ANSWEAR.COM

Budča 1039

962 33  Budča

Slovakia


s poznámkou "REKLAMÁCIA"

  1. Zabalený tovar spolu s formulárom podajte na pošte ako "Balík na adresu". Zásielky odoslané iným spôsobom nie sme schopní prebrať.
  2. Reklamácie sú spracovávané v priebehu maximálne 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.
  3. V prípade odôvodnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený na iný (plnohodnotný), a ak to nebude možné (napr. chýbajúci výrobok na sklade) - vrátime Vám hodnotu ceny výrobku.


PAMÄTAJTE:
Reklamovaný výrobok posielate na vlastné náklady a zodpovednosť. Preto si zvoľte bezpečný spôsob dodania zásielky, napr. využite služby kuriéra alebo pošlite balík s doporučením. Neposielajte nám zásielky na dobierku - nemáme technickú možnosť prevzatia takej zásielky.


PLATFORMA RSO
Ak si tovar zakúpite ako spotrebiteľ, máte právo použiť mimosúdne riešenie sporov a uplatniť nárok vo forme platformy RSO (Riešenie sporov on-line) v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o elektronickom systéme riešenia spotrebiteľských sporov a o zmenách a doplneniach nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009 / ES.
Platforma RSO je interaktívnym nástrojom, ktorý sa sprístupňuje spotrebiteľom z Európskej únie, prostredníctvom ktorého môžete podať sťažnosť. Odkaz na platformu RSO nájdete TU. Zároveň vás informujeme, že použitie tohto systému riešenia sporov nie je povinné.

V prípade akýchkoľvek otázok sme Vám k dispozícii tel. čísle 02 3332 2913 alebo možete použiť kontaktný formulár.

Späť hore