Sprievodca nákupom

  Doručenie

  Platba

  Vrátenie tovaru

  Reklamácia

 

 

DORUČENIE

Dopravné pri objednávkách do 39.99 EUR je 2.90 EUR

Objednávky nad 40 EUR Vám doručíme ZADARMO!

 

V mobilnej aplikácií môžete využiť dva spôsoby doručenia:

Kuriér DPD:

Pred doručením objednávky Vás kurier bude kontaktovať.

Kontakt na DPD: 18 373 alebo 0850 373 373 v pracovných dňoch 7:30 - 18:00, www.dpd.sk

Ak sa zasielka oneskorí, môžete  kontaktovať našu zákaznícku linku na čísle 02 3300 2548 alebo použiť kontaktný formulár, ktorý nájdete v aplikácií.

Pred prevzatím zásielku skontrolujte. V prípade poškodenia počas prepravy spíšte s kuriérom zápis o poškodení a obráťte sa na naše zákaznícke centrum.

Zásielkovňa - novinka!

Spôsob  platby:

  • Len online platba

1.    Počas objednávky tovaru, v spôsobe doručenia, si vyberiete výdajné miesto Zásielkovňa, ktoré máte najbližšie.


2.    Hneď ako odovzdáme tovar k preprave, vám zásielkovňa pošle e-mail s trasovacím číslom. Zásielku môžete sledovať na TU


3.    Po doručení zásielky na vami zvolené výdajné miesto vám Zásielkovňa pošle SMS a e-mail s heslom pre vyzdvihnutie zásielky. Od tejto chvíle si ju môžete kedykoľvek do 7 dní vyzdvihnúť. (Počas vianočnej sezóny môže byť doba dočasne skrátená na 5 dní)
 

Zoznam pobočiek sa nachádza pri výbere spôsobu doručenia v objednávke a na hlavnej stránke Zásielkovni TU

 

Kedy obdržím objednaný tovar?

Objednávka prijatá v pracovné dni:

Do 12:00 – odosielame v ten istý pracovný deň

Po 12:00 – odosielame v prvý alebo druhý nasledujúci pracovný deň po dni vytvorenia objednávky

Pokiaľ objednávka online (platobnou kartou, online prevodom) bude uhradená a platba zaúčtovaná na našom účte pred 12:00 hod, bude odoslaná v ten istý pracovný deň. V prípade vyťaženia platobnej brány na niekoľko minút či desiatok minút może zaúčtovanie trvať, preto Vás prosíme o platbu s časovou rezervou pred 12:00.

 

Objednávka prijatá cez víkend alebo cez sviatky, bude odoslaná v prvý alebo druhý pracovný deň nasledujúci po dni podania objednávky.

Deklarované termíny spracovania objednávky sa môžu zmeniť v prípade neprítomnosti zákazníka, komplikácií pri kontakte kuriéra so zákazníkom alebo z nepredvídateľných dôvodov na strane kuriérskej služby.

 

Späť hore 

 

PLATBA

Za svoju objednávku môžete zaplatiť online platbou alebo pri prevzatí od kuriéra.

Platbu on-line na answear.sk obsluhuje platobná brána Gopay.

Platba platobnou kartou: platobné karty, ktoré môžu byť využité v rámci Slovenskej republiky: MasterCard, MasterCard Electronic, Visa, Visa Electron, Maestro

Platba prevodom on-line, ktorá je spracovaná okamžite je podporovaná bankami: Slovenská sporiteľňa, UniCredit Bank, ČSOB, VÚB Banka, Otp Banka, Tatra Banka, Poštová Banka, Sberba

Platba obyčajným bankovým prevodom, bude zaúčtovaná najneskôr v priebehu 24 hodín. Prevod je spracovávaný v pracovných dňoch od 8:00 do 18:00 hod.

Platba pomocou elektronickej platby Gopay.

 

Ak si zvolíte platbu na dobierku, za svoju objednávku zaplatíte pri prevzatí od kuriéra:

Zaplatiť môžete hotovosťou alebo kartou.

V prípade platby hotovosťou si nezabudnite v deň doručenia zásielky pripraviť dostatočnú peňažnú hotovosť.

 

Späť hore 

 

VRÁTENIE TOVARU

Máte právo vrátiť zakúpený tovar behom 30 dní odo dňa obdržania zásielky.

Nemusíte uvádzať dôvod vrátenia aj keď budeme vdační za takú informáciu - využijeme ju pri príprave ponuky a zlepšovania obchodu.

 

Krok za krokom - ako vrátiť tovar?

V závislosti od hodnoty Vašej objednávky môžete využiť jednu z troch možností vrátenia.

Bezplatné vrátenie (možnosti A a B) môžete využiť v prípade, že ste objednávku vytvorili ako registrovaný používateľ a hodnota objednávky bola vyššia ako 40€.

Vrátenie na vlastné náklady (možnosť C) je určené pre registrovaných zákazníkov s nákupom pod 40 € a všetkých, ktorí vytvorili objednávku bez registrácie bez ohľadu na hodnotu objednávky.

 

 A. Bezplatné vrátenie cez Zásielkovňu 

Pokiaľ ste urobili objednávku po ako registrovaný používateľ a jej hodnota presahuje 40 €, môžete tovar vrátiť bezplatne v pobočkách Zásielkovne.

V balíku s objednávkou nájdete adresný štítok na vrátenie tovaru.

Vyplňte formulár na vrátenie alebo priložte akékoľvek iné jednoznačné odstúpenie od zmluvy.

Tovar zabaľte spoločne s formulárom a na balík nalepte adresný štítok.

Balík s tovarom, ktorý chcete vrátiť, môžete priniesť do ľubovoľnej pobočky Zásielkovne. Ich zoznam nájdete tu: https://www.zasielkovna.sk/pobocky

Pamätajte: 

Vytlačte a vyplňte Formulár pre vrátenie tovaru.

Ak nemáte možnosť vytlačiť formulár pre vrátenie, vyplňte formulár priložený k objednávke. Môžete tiež vyplniť a poslať Formulár odstúpenia od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpeniu od zmluvy aj elektronicky na emailovú adresu obchod@answear.sk.

Vrátenie platby trvá 5-14 dní v súlade s platnými právnymi predpisami. 

 

 

 B. Bezplatné vrátenie kúrierom DPD

Ak hodnota tovaru v objednávke, ktorú chcete vrátiť v celosti alebo čiastočne prekročila hodnotu 40 € (bez poštovného) a Vy ste urobili objednávku ako prihlásený používateľ, môžete využiť bezplatné vrátenie tovaru.

Pre vytvorenie vrátenia s objednaním kuriéra sa prihláste do svojho účtu na webovej stránke. Funkcia je zatiaľ nedostupná v mobilnej aplikácií.

 

Pred začatím procedúry bezplatného vrátenia sa prihláste na svôj účet na ANSWEAR.sk a kliknite na záložku Vrátenie. Následne vyplňte povinné políčka.

Klient zodpovedá za prípadné zníženie hodnoty tovaru v súlade s obchodnými podmienkami Answear.sk a právnymi predpismi.

Budeme vďační, ak nám tovar vrátite v originálnom balení od výrobcu.

Môžete zakaždým vrátiť niekoľko objednávok, ktoré spĺňajú podmienky bezplatného návratu (pokiaľ ich hodnota prekročila 40 € a neuplynulo 30 dní od dátumu ich dodania). V záložke Vrátenia  bude dostupný celý zoznam objednávok, ktoré spĺňajú podmienky pre bezplatné vrátenie.

 

Pamätajte:    

Vytlačte a vyplňte formulár pre vrátenie tovaru.

Ak nemáte možnosť vytlačiť formulár pre vrátenie, vyplňte formulár priložený k objednávke. Môžte tiež vyplniť a poslať Formulár odstúpenia od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpeniu od zmluvy aj elektronicky na emailovú adresu obchod@answear.sk.

Vrátenie platby trvá 5-14 dní v súlade s platnými právnymi predpisami. 

 

 

C. Odoslanie na vlastné náklady

Ak hodnota Vašej objednávky neprekročila hodnotu 40 €, môžete vrátiť tovar klasickým spôsobom a odoslať zásielku na vlastné náklady – za pomocou "Formulár pre vrátenie tovaru" priložený k zásielke. 

Vytlačte a vyplňte Formulár pre vrátenie tovaru.

Ak nemáte možnosť vytlačiť formulár, vyplňte prosím formulár priložený k objednávke. Môžete tiež vyplniť a poslať Formulár odstúpenia od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpeniu od zmluvy aj elektronicky.

Klient zodpovedá za prípadné zníženie hodnoty tovaru v súlade s obchodnými podmienkami Answear.sk a právnymi predpismi.

Budeme vďační, ak nám tovar vrátite v originálnom balení od výrobcu.

 

Tovar odošlite na adresu:

DPD SK s.r.o.

ANSWEAR SK

Na Skalu 504/3

SK - 01341 Dolný Hričov

s poznámkou " Answear.sk - vrátenie"

 

Pamätajte:

Vyplnený „Formulár pre vrátenie tovaru” alebo „Formulár odstúpenia od zmluvy” pripojte prosím k balíku.

Vrátenie platby trvá 5-14 dní v súlade s platnými právnymi predpisami. 

Poštové náklady spojené s vrátením tovaru Vám nevraciame.

Neposielajte nám zásielky na dobierku - nemáme technickú možnosť prevzatia takej zásielky.

Vzhľadom k bezpečenstvu zásielky a rýchlosti jej dodania doporučujeme poslať tovar kuriérskou spoločnosťou alebo poštou s využitím možnosti „Potvrdenia odoslania“ alebo „Doporučený balík“.

Nemusíte pribaľovať doklad o zaplatení.

 

Späť hore 

 

REKLAMÁCIA

Pre všetky výrobky zakúpené v obchode platia podmienky, ktoré Vám umožňujú reklamovať tovar z dôvodu nezhodnosti so zmluvou do 2 rokov od dátumu nákupu.

Krok za krokom - ako reklamovať výrobok?

Reklamačný formulár (stiahnúť formát .PDF)  – vytlačte a dôkladne vyplňte. Reklamáciu bez priloženého formulára alebo s nesprávne vyplneným dokladom nebudeme bohužiaľ môcť prijať.

Pokiaľ nemáte možnosť vytlačenia reklamačného formulára, môžete taký formulár vypísať podľa vzoru aj ručne.

Pošlite reklamovaný tovar spolu s reklamačným formulárom na adresu:

DPD SK s.r.o.  ANSWEAR SK
Na Skalu 504/3
SK - 01341 Dolný Hričov
s poznámkou "REKLAMÁCIA"

Reklamácie sú spracovávané v priebehu maximálne 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.

V prípade odôvodnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený na iný (plnohodnotný), a ak to nebude možné (napr. chýbajúci výrobok na sklade) - vrátime Vám hodnotu ceny výrobku.

 

Pamätajte:

Reklamovaný výrobok posielate na vlastné náklady a zodpovednosť. Preto si zvoľte bezpečný spôsob dodania zásielky, napr. využite služby kuriéra alebo pošlite balík s potvrdením odoslania.

Neposielajte nám zásielky na dobierku - nemáme technickú možnosť prevzatia takej zásielky.

 

PLATFORMA RSO

Ak si tovar zakúpite ako spotrebiteľ, máte právo použiť mimosúdne riešenie sporov a uplatniť nárok vo forme platformy RSO (Riešenie sporov on-line) v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o elektronickom systéme riešenia spotrebiteľských sporov a o zmenách a doplneniach nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009 / ES. Platforma RSO je interaktívnym nástrojom, ktorý sa sprístupňuje spotrebiteľom z Európskej únie, prostredníctvom ktorého môžete podať sťažnosť. Odkaz na platformu RSO nájdete TU. Zároveň vás informujeme, že použitie tohto systému riešenia sporov nie je povinné.

 

V prípade akýchkoľvek otázok sme Vám k dispozícii tel. čísle 02 3332 2913 alebo môžete použiť kontaktný formulár

 

Späť hore